امنیت

مسوول پولیس هرات: پس ازاین بردشمنان مردم افغانستان رحم نمی کنیم

شهرهرات 5 ثورباختر
پولیس هرات تاکید دارد که بعد ازین به هیچوجه بردشمنان وکسانی که امنیت وآرامش مردم را برهم میزنند رحم نخواهد شد.
قوماندان امنیه هرات امروزدرجلسه امنیتی هفته وار بخش های مختلف پولیس که با اشتراک منسوبان ارگانهای کشفی و استخباراتی، آمرین حوزه ها، مأمورین سمت ها تدویر یافته بود، با اتحاف دعا به ارواح شهدای حادثه تروریستی اخیر در کابل، این حمله را با شدیدترین الفاظ محکوم کرد.
جنرال روزی گفت: دشمنان مردم افغانستان تاب آسایش و آرامش مردم را ندارند و به هر نحو ممکن در تلاش اند تا با ایجاد رعب و وحشت روحیه شهروندان کشور را تضعیف نمایند و در این شرایط نیروهای امنیتی بخصوص پولیس باید بیشتر از گذشته با جدیت وظایف شان را انجام دهند.
درین نشست امریه قوماندان امنیه هرات که در آن وظایف هر بخش مشخص گردیده و فاکتور اساسی آن ترحم نکردن بر مخالفین مسلح دولت و افرادیست که دست به کشت و کشتار مردم میزنند تایید شد.
وی افزود: جواب مرمی را با مرمی بدهید و نگذارید تا این خفاشان شب پرست از خون ملت تغذیه نمایند و به دستور بیگانگان کشورمان را به ویرانه ای مبدل نمایند.
سپس داکتر محمدمهدی حدید رئیس کمیسیون امنیتی شورای ولایتی از تلاش های نیروهای امنیتی در امر تامین امنیت مراسم های ملی، میهنی و مذهبی و گرفتاری مجرمان جرایم سازمان یافته و جنایی به نمایندگی از شورای ولایتی تقدیر نمود.
در اخیر این نشست تقدیرنامه های موسسه ماین پاکی هیلوترست به آنعده از پرسونل پولیس که در آزادسازی 16 تن کارمندان این موسسه از قید ربایندگان در ولسوالی کهسان تلاش نموده بودند توزیع گردید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا