سیاست

مشاور امنیت ملی به تلاش های خود برای رهایی دو استاد ربوده شده پوهنتون آمریکایی ادامه می دهیم

کابل باختر 31 ثور
مشاور امنیت ملی ریاست جمهوری : همکاری ما با ایالات متحده امریکا و سایرهم‌ پیمانان بین‌‎المللی‌ما بر اساس خون، زحمت و قربانی شکل گرفته است.
به گزارش آژانس باختر، داکتر حمدالله محب مشاور امنیت ملی کشور امروز در مراسم فراغت محصلان پوهنتون امریکایی افغانستان اشتراک و سخنرانی کرد. وی با تبریکی فراغت محصلان گفت که پوهنتون امریکایی افغانستان به تحقق تغییر نسلی که همسو با دیدگاه درازمدت رئیس‌جمهور غنی مبنی بر این که جوانان به عنوان یک نیروی قدرتمند و ضروری برای بازسازی کشور هستند، کمک می‌کند.
داکتر محب خاطرنشان ساخت همکاری ما با ایالات متحده امریکا و هم‌پیمانان بین‌‎المللی‌ما، بر اساس خون، زحمت و قربانی شکل گرفته است. این همکاری‌های مشترک منجر به ایجاد تسهیلات و امکانات زیاد از جمله پوهنتون امریکایی در افغانستان شده است.
داکتر محب اضافه کرد که این پوهنتون گواهی بر این حقیقت است که علی‌رغم اختلافات و چالش‌هایی که در مسیر وجود دارد ، همکاری افغانستان و ایالات متحده همچنان محکم می باشد و کشورهای ما به عنوان هم‌پیمانان کلیدی از یک دیدگاه مشترک برای تأمین یک آینده توأم با رفاه و صلح برای کشور برخوردار اند. هر دو کشور به ارزش‌های مشترک از جمله معارف، بردباری و پیشرفت، برای تحقق این دیدگاه باورمندند.
وی خطاب به فارغان گفت: شما به عنوان نسل جدید افغانان  که از تغییرات مثبت دو دهه‌ گذشته نمایندگی می‌کنید، مورد خطاب قرار می‌گیرید. به خاطر منافع کشور، صلح و رفاه دور از همه قید و بندها به وطن خدمت کنید. داکتر محب گفت که حکومت برای بازگرداندن دو تن از استادان ربوده شده پوهنتون امریکایی افغانستان به تلاش های خود  ادامه می دهد.# عبدالخالق

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا