جامعه

اداره انکشافی سازمان ملل متحد به کمکهایش به لوی حارنوالی ادامه میدهد

کابل باختر/ 25/ جدی

حارنپوه محمد اسحق الکو لوی حارنوال امروز با داکتر کمال حسین رییس هیات ناظر برنامه های انکشافی ملل متحد و هیئت همراه در حالیکه حارنپوه عبدالوکیل امینی معاون لوی حارنوالی وعده یی از روسای آن اداره حضورداشتند ملاقات نمود.

به اساس معلومات ریاست اطلاعات و ارتباط عامه به آژانس اطلاعاتی باختر، دراین ملاقات الکو لوی حارنوال از پیشرفت و انکشافاتی که در عرصه تامین عدالت و تطبیق قانونیت درطی ده سال گذشته جمهوری اسلامی افغانستان با آن نایل گردیده است تماس گرفته و از کمک های اداره برنامه های انکشافی ملل متحد که دراین راستا با جمهوری اسلامی افغانستان و اداره لوی حارنوالی تشکر نمود.

 لوی حارنوال همچنان تصریح کرد که عدالت و امنیت لازم و ملزوم یک دیگر اند ، درحالیکه امنیت بسیار مهم است ، ما میخواهیم که در فضای امنیت قانونیت و عدالت را تطبیق نماییم.

اما باوجود کمک های جامعه بین المللی که در ساحه تطبیق عدالت و قانونیت با ادارات تنفیذ قانون مبذول داشته اند ، افغانها همچنان با مشکلات دست و پنجه نرم میکنند.

الکو از اداره برنامه انکشافی ملل متحد خواست که کماکان به کمک هاو همکاری های خویش با اداره لوی حارنوالی ادامه دهد.

بعدا"ً داکتر کمال حسین رییس هیات ناظر برنامه انکشافی ملل متحد از ادامه کمک های اداره انکشافی ملل متحد با اداره لوی حارنوالی اطمینان داد.

لازم به تذکر است که برنامه انکشافی ملل متحد یو ان دی پی ازسال 2002 بدینسو مشغول کمک و همکاری در بخش عدلی و قضایی افغانستان در مرکز وولسوالی هامیباشد.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا