سیاست

هیأت رهبری و کارمندان کمیسیون به خاطر اشتراک در انتخابات ثبت‌نام کردند

کابل 3ثور باختر
هیئت رهبری، رؤساء ديپارتمنت‌ها و کارمندان کميسيون مستقل نظارت بر تطبیق قانون اساسی امروز به خاطر اشتراک در انتخابات ولسی جرگه و شوراهای ولایتی سال ۱۳۹۷ ثبت نام کردند.
به گزارش آژانس باختر، در مراسمی‌که به‌همین منظور در مرکز ثبت‌نام رأی دهنده‌گان فاز سوم شهرک آريا واقع ناحیه دهم شهر کابل برگزار شده بود، قانونپوه ډاکتر محمد قاسم هاشمزی رییس کمیسیون مستقل نظارت بر تطبیق قانون اساسی، در حالی‌که قضاوت‌يار محمد عارف حافظ معاون ، رؤساء ديپارتمنت‌ها و کارمندان این کمیسیون وی را همراهی می‌کردند، جهت اشتراک در انتخابات آینده ثبت‌نام کردند.
در این مراسم هاشمزی اشتراک در انتخابات را حق هر تبعه واجد شرایط افغانستان دانسته و از تمامی هموطنان خواست تا جهت تعیین سرنوشت شان و اشتراک در روند سیاسی کشور ثبت‌نام نمایند و در این روند ملی اشتراک کنند.
وی حمله دیروز در ساحه دشت برچی شهر کابل را شدیداً نکوهش کرده و آنرا حمله بر دیمواکراسی و بشریت خواند.
قانونپوه محمد قاسم هاشمزی از نهادهای امنیتی نیز خواست تا امینت مراکز ثبت احوال نفوس و ثبت نام را مطمين سازند تا مردم بتوانند با اطمینان خاطر تذکره تابعیت بگیرند و جهت اشتراک در انتخابات آینده ثبت نام نمایند.
سپس قضاوت‌يار محمد عارف حافظ بر اهميت انتخابات در شرایط کنونی روشنی انداخته و یگانه راه بیرون رفت کشور از بحران کنونی را انتخابات شفاف خواند که مردم می‌توانند با اشتراک در آن سرنوشت آينده خود را رقم بزنند.
وی از تمامی هموطنان خواست تا بدون کدام هراس به‌گونه وسیع در انتخابات شرکت نموده تا از این طریق در مبارزه علیه دیکتاتوری دهشت افگنی سهم گسترده بگیرند. احمدی

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا