فرهنگ

نشستی با مسوولان مطبوعاتی اداره های دولتی تخار برگزار شد

تالقان / 15 قوس / باختر
رییس اطلاعات و فرهنگ تخار به منظور رفع مشکلات خبرنگاران، با مسوولان رسانه های دولتی نشستی را امروز در آن ولایت برگزار کرد.
انصار الله انصاری، رییس اطلاعات وفرهنگ تخار هدف از این نشست را تقویت دسترسی خبرنگاران به اطلاعات و ایجاد هماهنگی میان ریاست اطلاعات و فرهنگ با سایر اداره های دولتی عنوان کرد.
وی، از کم توجهی مسوولان اداره های دولتی آن ولایت در راستای ارائه اطلاعات به رسانه های دولتی و خصوصی انتقاد کرد و از آنان خواست که فعالیت ها و دستاورد های شان را طور شفاف و به موقع به خاطر نشر و پخش با رسانه های دولتی و خصوصی شریک کنند. به گفتۀ وی، مردم حق دارند از طریق رسانه ها از نحوۀ فعالیت و عملکرد حکومت آگاه شوند و برای تحقق آن نیاز به همکاری جدی بخش های مطبوعاتی اداره های دولتی با رسانه ها است.
از سوی هم شماری از مسوولان مطبوعاتی اداره های دولتی از برگزاری این نشست استقبال کردند و تاکید کردند که پس از این در ارائه اطلاعات درست و به موقع با رسانه ها تلاش می کنند.
این درحالیست که پیش از این شماری از خبرنگاران و مسوولان رسانه ها در تخار از عدم ارائه اطلاعات به موقع به خبرنگاران درآن ولایت شاکی بودند.
محفوظ حمیدی

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا