ورزش

محمد یونس قانونی با اعضای کرکت بوردافغانستان دیدار کرد

کابل باختر 24 حمل
معاون اول ریاست جمهوری امروزبا رئیس عمومی کرکت بورد و اعضای اداره کرکت افغانستان دیدار کرد.
دفترمطبوعاتی ریاست جمهوری به آژانس باختر خبرداد،محمد یونس قانونی معاون اول ریاست جمهوری در حالی که از دیدار با هئیت رهبری و اداره کرکت بورد افغانستان اظهار خرسندی کرد خطاب به آنان گفت که شما افتخار بر آفراشتن پرچم کشور تان در کشور های دنیا شده و به جهانیان ظرفیت های مردم مارا نشان دادید.
معاون اول ریاست جمهوری به پیروزی های مردم ما در عرصه ورزش اشاره کرده افزود که اگر دست آوردهای مردم ما در سیزده سال گذشته چند مشخصه داشته باشد، یکی از آن ها دست آورد های ما در زمینه  ورزش است.
معاون اول ریاست جمهوری جوانان ورزشکاری را که در تیم کرکت کشور عرق می ریزند مایه سربلندی مردم دانسته خاطر نشان کرد که تیم ملی فوتبال کشور نیز که از میان جوانان سرزمین ما برگزیده شده اند پیروزی های درخشانی داشته اند که مایه مباهات ما می باشد.
معاون اول ریاست جمهوری جوانان را نسل سازنده و پیشرو دانسته گفت که سرمایه گذاری در زمینه اعتلا و پیشرفت نسل جوان در همه زمینه ها، در واقع سرمایه گذاری برای آیندۀ روشن  افغانستان است .
در این دیدار شهزاده مسعود وزیر مشاور ریاست جمهوری و رئیس عمومی کرکت بورد افغانستان درخشش تیم ملی کرکت افغانستان را در کوتاه مدت یکی از پیروزی های مردم ما خوانده یاد آور شد که تیم ملی کرکت افغانستان تا کنون سه بار در مسابقات جهانی کرکت حضور به هم رسانیده است که می تواند نویده دهنده پیشرفت های خوبی برای تیم ما باشد.
یکتن از اعضای تیم ملی کرکت افغانستان نیز به نماینده گی از اعضای تیم ملی کشور صحبت نموده گفت که تیم ملی کرکت ما اکنون در میان کشور های دنیا مقام دوازدهم را از آن خود نموده است.
وی افزود که ما مصمم هستیم که با تلاش و بازی خوب در آینده از این مقام نیز گذشته و به درجات عالی تر برسیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا