جامعه

تونل سالنگ در یک هفته برای دو روز به روی ترافیک مسدود میگردد

کابل باختر  22سرطان

مقام ها در وزارت فواید عامه میگویند که تونل سالنگ درحال بازسازی بوده واین تونل الی دو ماه هر هفته برای سه شب به گونه یی کلی به روی ترافیک وعابرین مسدود خواهد بود .

به گزارش آژانس  باختر، احمد شاه وحید معین وزارت فواید عامه که امروز با جمعی از خبرنگاران صحبت میکرد روی برنامه بازسازی تونل سالنگ معلومات داد .

 وي گفت که کار قیرریزی داخل تونل آغاز گردیده وبه منظور تسریع روند کار بازسازی آن درنظر است که تونل سه شب و دو روز درهفته به روی ترافیک بسته شود .

 وي اضافه نمود : این برنامه از ساعت دوازده یکشنبه شب آغاز و تا صبح روز چهارشنبه ادامه میابد، دراین مدت ترصد همه وسایط به داخل تونل بند میباشد.

احمد شاه وحید اضافه داشت: برنامه مسدود ساختن تونل سالنگ الي دوماه ادامه خواهد یافت .

 با آنکه معین وزارت فواید عامه از آغاز کار قیرریزی تونل سالنگ ومسدود شدن کلی این تونل برای سه شب دریک هفته سخن میگوید اضافه میدارد که این برنامه بخش ازکار بازسازی تونل سالنگ است که نمیتوان به آن کار بنیادی نام نهاد.

معین وزارت کار ساختمان بنیادی تونل سالنگ را پرهزینه میخواند که درحال حاضر وزارت فواید عامه توان تمویل آن را ندارد .

تونل سالنگ بخش عمده از شاهراه کابل – شمال را تشکیل میدهد درگذشته بندش راه دراین تونل باعث بروز مشکلات جدی برای هموطنان ما گردیده است. ضمناً راه بدیل این شاهراه کوتل شيبر است که به دلایل امنیتی مسافران کمتر از آن استفاده می نماید . 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا