فرهنگ

کمپ هنری سارک تاده روز دیگر دربامیان برگزار میشود

کابل باختر/ 19/ اسد
قراراست که برنامه  کمپ هنری سارک تاده روز دیگر دربامیان برگزار گردد.
به گزارش آژانس باختر ، جشنوارۀ زیر نام  کمپ هنری سارک تا ده روز دیگر در بامیان برگزارمی گردد و به همین منظور جلسه یی به منظورگرفتن آمادگی های لازم، غرض برگزاری این برنامه به ریاست سید مصدق خلیلی معین فرهنگی وزارت اطلاعات و فرهنگ وبا اشتراک اعضای کمیسیون بامیان پایتخت فرهنگی سارک " 2015" برگزارشد.
سیدمصدق خلیلی ضمن سپاسگزاری از همکاری نهادهای مختلف مخصوصاً نهاد های امنیتی در برگزاری جشنواره افتتاحیه بامیان پایتخت فرهنگی سارک که در ماه جوزای سال روان در بامیان برگزار شد علاوه کرد که در ادامه سال تجلیل از بامیان ، عنوان پایتخت فرهنگی سارک و اینک نوبت برگزاری برنامه کمپ هنری سارک دربامیان فرارسیده است که قراراست تا ده روز راه اندازی شود که در آن هنرمندان از کشور های عضوسارک اشتراک خواهند نمود.
وی اضافه کرد، درکنار برگزاری برنامه کمپ هنری سارک ما برنامه های فستیوال غذاهای سارک دربامیان و فستیوال راه ابریشم را نیز راه اندازی میکنیم .
وی از نهادهای همکار خواست تا در راستای برگزاری بهتر این برنامه ها در ولایت بامیان، آمادگی های لازم را روی دست گرفته وبا وزارت اطلاعات و فرهنگ همکاری همه جانبه نمایند.
برنامه کمپ هنری سارک که شامل نمایشگاه آثار نقاشی هنرمندان کشورهای عضو سازمان سارک میباشد 2 سنبله برگزار و تا سه روز ادامه خواهد داشت .

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا