جامعه

مرکز توزیع شناسنامه برقی در ناحیه دوم شهر کابل گشایش یافت

کابل /۳۱ سنبله / باختر
مرکز ثبت نام و توزیع شناسنامه برقی ناحیه دوم شهر کابل امروز توسط محمد یعقوب حیدری والی کابل و احمد جاوید رسولی رییس عمومی اداره ملی احصاییه و معلومات گشایش یافت.
این مرکز مجهز با وسایل پیشرفتۀ مورد نیاز و 80 کارمند است که همه روزه مشغول توزیع شناسنامه های برقی می باشند.
به گزارش خبرنگار آژانس باختر ٬در مراسمی که به این منظور از سوی اداره ملی احصاییه و معلومات در ناحیه دوم شهر کابل راه اندازی شد، محمد یعقوب حیدری  والی کابل کارکردهای اداره ملی احصاییه و معلومات در راستای توزیع شناسنامه های برقی را به نیکی یاد کرد و آن را گامی ارزشمند در شفافیت روند اجراآت و جلوگیری از فساد اداری عنوان کرد.
والی کابل تصریح کرد که شناسنامه های برقی، ارج گذاری به هویت باشندگان کشور است که با توزیع آن می توانیم احصاییه دقیق شهروندان کشور را دریابیم و ازآن در برنامه ریزی های منظم و مشخص عرضه خدمات کار گیریم.
به بیان وی، با روی کار آمدن مسوولان جدید در رهبری آن اداره، تغییرات اساسی و اصلاحات جدی و قابل ملاحظه یی  در روند عرضه خدمات به وجود آمده است.
در ادامه احمد جاوید رسولی رییس عمومی ادارۀ ملی احصاییه و معلومات، از 100 هزار شناسنامه شهروندان سخن گفت که در جریان دو ماه گذشته توسط کارمندان آن اداره  جمع آوری شده است و به زودی روند توزیع برقی آنها آغاز خواهد شد.
رسولی در خصوص فراهم سازی تسهیلات برای توزیع شناسنامه های برقی نیز سخن گفت که پس از این شهروندان دارای شناسنامه کاغذی می‌توانند بدون تصدیق و ضمانت شناسنامه برقی دریافت کنند.
در این مراسم، شماری از کارمندان ادارۀ ولایت کابل نیز شناسنامه های برقی دریافت کردند. نثار «ایثار»

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا