ورزش

افغانستن در مقام چهارم قرارگرفت

کابل باختر 12 دلو
تیم کریکت کشور در بازیهای جام جهانی کریکت دررده چهارم جای گرفت
بگزارش آژانس باختر، مسابقه تیم های کریکت زیر نوزده سال افغانستان و پاکستان امروز بخاطرکسب مقام سوم بدلیل ریزش باران  درورزشگاه کریکت گوینزتون زیلاند نو بدون حتا پرتاپ یک توپ لغو شد اما پاکستان بخاطر قرارداشتن در صدرجدول گروه  د برنده این بازی اعلان گردیده و درمقام سوم  وافغانستان در مقام چهارم قرارگرفتند.
پاکستان ایرلند عضو دیگری این گروه را با نه ویکت  در بازیهای درون گروهی شکست داد و اما ایرلند برافغانستان با تفاوت 4 دوش پیروز شد. این پیروزی و شکست باعث شد که پاکستان در رده اول جدول و افغانستان در رده دوم قرارگریند.اگرچه افغانستان در بازیهای درون گروهی با شش ویکیت برپاکستان پیروز شده بود.
تیم کریکت نوباوگان کشور در بازیهای جام جهانی کریکت زیر نوزده  سال زیلاند نو با درهم کوبیدن پاکستان و سریلانکا و به دورکوارترفاینل و با شکست دادن زیلاند نو با تفاوت 202 دوش به دور نیمه نهایی راه یافت اما توسط تیم کریکت استرالیا از صعود به دور نهایی باز ماند.
ببرهای آبی پوش کشور در این جام خوب درخشیدند و برای نخست مقام چهارم را در بازیهای جام جهانی به خود اختصاص دادند .دربازیهای جام جهانی 2016 مقام هفتم را کسب کرده بودندو در بازیهای جام جهانی 2014 با شکست دادن استرالیا و راه یابی به کوارترفاینل جهان را شگفت زده کرده بودند
آخرین بازی این جام برای کسب مقام نخست  وقهرمانی به روز شنبه میان هندوستان و استرالیا برگزار می گردد
افریقای جنوبی در رده پنجم ، بنگله دیش ششم ،انگستان هفتم   و زیلاند نو دررده  هشتم قرار گرفتند
بازیهای جام جهانی کرکیت زیر نوزد سال بین 16 تیم از 13 جنوری آغاز و به تاریخ  3 فبروری پایان خواهد یافت.خلیل

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا