سیاست

انتقال امور خدماتی ترافیک کابل به شاروالی کابل

8 عقرب – کابل باختر
بخشی از امور خدماتی مدیریت عمومی ترافیک شهر کابل به شاروالی کابل انتقال میابد، به همین منظور  امروز پروتوکول میان  وزارت امور داخله وشاروالی کابل به امضا رسید.
به گزارش خبرنگار آژانس باختر، انتقال بخشی از صلاحیت های امور خدماتی مدیریت عمومی ترافیک شهر کابل به هدف ایجاد هماهنگی درعرضه خدمات  بهتر آن مدیریت  با امضای پروتوکول از سوی ویس احمد برمک سرپرست وزارت امور داخله و عبدالله حبیب زی سرپرست شاروالی کابل  صورت گرفت و قرار است پس از این مدیریت عمومی ترافیک شهر کابل تحت نظر یک کمیته مشترک فعالیت اش را در چوکات  شاروالی شهرکابل به پیش ببرد.
ویس احمد برمک با تاکید بر اینکه مالکیت نظام پولیس ترافیک به اساس قانون، مربوط به وزارت امور داخله میشود،  گفت که تنها برخی وظایف امور خدماتی پولیس ترافیک به گونه تدریجی  به شاروالی کابل انتقال خواهد کرد.
عبدالله حبیب زی سرپرست شاروالی کابل میگوید که با این اقدام عرضه خدمات ترافیکی شهر کابل بهبود  قابل ملاحظه ای پیدا خواهد کرد.
وی علاوه داشت که شاروالی کابل پیش از این یک برنامه راهبردی یی را غرض چگونگی فعالیت ترافیک کابل تهیه کرده است .
به گفته عبدالله حبیب زی ایجاد مرکز کنترول ترافیک، نصب زیگنالها، توزیع جواز رانندگی الکترونیکی، برنامه های آگاهی دهی از قانون ترافیک، پل های هوایی و پارکینگ ها از برنامه های سال نخست شاروالی کابل به هدف تنظیم ترافیک شهر کابل است
به همین ترتیب سید سعادت نادری وزیر شهرسازی و مسکن در کنار آنکه انتقال صلاحیت های مدیریت عمومی ترافیک شهرکابل را به شاروالی کابل یک کار نیک دانسته، گفت که موضوع مهمتر از این آنست که چگونه بتوانیم خدمات را به گونه بهتر عرضه کنیم.
وی انتقال صلاحیت های مدیریت عمومی ترافیک شهر کابل را به شاروالی کابل از دست آوردهای خوب شورای عالی شهری بیان کرده اظهار امیدواری کرد تا با انتقال این صلاحیت ها،  شهروندان کابل شاهد عرضه خدمات بیشتر و بهتر باشند. نثار " ایثار"

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا