سیاست

از سالروز استرداد استقلال کشور در سمنگان گرامیداشت شد

ایبک 26 اسد باختر
از سالروز استرداد استقلال کشور امروز در ولایت سمنگان گرامیداشت شد.
درمراسمی که به همین مناسبت با حضور مسوولان نظامی و ملکی و بزرگان آن ولایت برگزار گردید، عبدالکریم خدام والی سمنگان نود و هشتمین سالگرد استرداد استقلال کشور را از جانب خود و به نمایندگی از دولت جمهوری اسلامی افغانستان به مردم آن ولایت تبریک گفت.
والی سمنگان افزود: ما شاهد هستیم مردمان غیور افغانستان در طول تاریخ گذشته در مقابل تجاوز گران ایستادگی نمودند وهیچ گاهی به تجاوز گران تسلیم نشدند و آنان را به شسکت مواجه کردند.
وی در صحبت های خود نگاهی به مبارزات مردم افغانستان در مقابل تجاوز گران پرداخت و گفت که همین اکنون جنگ در مقابل مردم مسلمان و غیور افغانستان به نام های مختلف جریان دارد و مبارزان برحق این وطن شب روز با ریختاندن خون شان از وطن خاک ونوامیس ملی دفاع میکنند.
دراین محفل مل پاسوال محمد باقر مسعود قومندان امنیه، جنرال عزیزالرحمن مایل رییس امنیت ملی به نمایندگی از نهادهای امنیتی صحبت نمودند و بر چگونگی مبارزات مردم افغانستان در طول تاریخ قهرمانی و جان فشانی های سربازان افسران و جنرالان قوت های مسلح هم از پولیس، امنیت ملی و اردوی ملی کشور، برحق بودن مبارزات مردم افغانستان در مقابل تجاوز گران پرداختند.
در اخیر محفل تقدیرنامه های که از طرف مقام ولایت برای افسران وسربازان پولس، امنیت ملی و اردوی ملی مستقر در سمنگان که در وظایف روز مره از خود شجاعت لیاقت و شایستگی نشان داده بودند توزیع گردید. احمد نعیم دوستی

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا