سیاستاخبارامنیت

رییس جمهوری با شماری از سربازان، ساتنمنان و بریدملان مستقر در هرات، دیدار کرد

کابل/۳ دلو/باختر

محمد اشرف غنی رییس جمهوری اسلامی افغانستان دیروز در جریان سفرش به ولایت هرات طی دیداری با سربازان، ساتنمنان و بریدملان قول اردوی ۲۰۷ ظفر، خواست ها و مشکلات آنان را استماع کرد.

به اساس معلومات دفتر مطبوعاتی ریاست جمهوری به آژانس باختر، در این دیدار شریف الله به نمایندگی از پولیس ملی، واحدالدین به نمایندگی از اردوی ملی و ابوبکر به نمایندگی از امنیت ملی، صحبت کردند و خواست ها و پیشنهادهای شان را با رییس جمهوری شریک کردند.

آنان از تلاش های شان در راستای تامین امنیت مردم هرات اطمینان دادند و آمادگی خویش را در حفاظت از نظام، جمهوریت و دستآوردهای گذشته در هر گونه شرایط ابراز کردند و گفتند که نسبت به هر زمان دیگر میان نهادهای امنیتی و دفاعی، هماهنگی بیشتر شده است که دست بالای این نیروها را در برابر دشمن، نشان می دهد.

رییس جمهوری پس از استماع صحبت های آنان، از تلاش ها و فداکاری های نیروهای امنیتی و دفاعی مستقر در ولایت هرات ستایش کرد و از خانواده های شان تشکر کرد که آنان را در صفوف قوای مسلح برای حراست از کشور، فرستاده اند.

رییس جمهوری گفت که شما در هرگونه شرایط با شجاعت، فداکاری و صداقت وظایف تان را انجام داده اید و من به شما افتخار می کنم.

رییس جمهوری  به نیروهای امنیتی و دفاعی مستقر در هرات اطمینان داد که حمایت کامل رهبری حکومت را با خود دارند، حقوق شان به وقت اجرا می شود و در جریان وظایف سهولت های کاری برای آنان فراهم خواهد شد.

رییس جمهوری در اخیر سخنانش، از منسوبان زن در ارگان های امنیتی و دفاعی، قدردانی کرد و گفت که در سطح رهبری نیز به منسوبین زن زمینه خدمت فراهم خواهد شد و به برجسته سازی نقش آنان در صفوف نیروهای امنیتی و دفاعی کشور، تاکید کرد. روشان

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا