جامعه

نزدیک به چهار کیلومتر سرک درکندز کانکریت ریزی میشود

کندز 15 میزان باختر
کار کانکریت‌ریزی سرک ترکمن‌های قره کوترمه ولسوالی امام صاحب ولایت کندز آغاز شد.
به گزارش آژانس باختر، در محفل افتتاح کار این سرک اسد الله عمر خیل والی کندز، امرالدین والی رییس شورای ولایتی، محبوب‌الله سعیدی ولسوال امام صاحب و دوست محمد ریحان رییس احیاء و انکشاف دهات آن ولایت، متنفذان و جوانان آن قریه اشتراک ورزیده بودند.
والی کندز در این محفل گفت که در ساحاتی که مردم با ما همکار است تنها به این پروژه اکتفا نمی‌ کنند بل‌که کوشش می ‌کنند تا خدمات بیشتری عمرانی برای مردم صورت بگیرد.
انجینر دوست محمد ریحان رییس احیاء و انکشاف دهات ولایت کندز گفت که کانکریت ریزی سرک عمومی شیرخان بندر الی سرک عمومی ولسوالی امام صاحب به درازای نزدیک به چهار کیلو متر به هزینه بیش از سیزده میلیون و هفتصد هزار افغانی با ده درصد سهم مردم کانکریت ریزی می شود که پنجصد خانواده به شکل مستقیم از این پروژه بهره مند خواهند گردید.
در همین حال سید علی یک تن از باشندگان محل گفت که در رفت و آمد از قریه های شان به بازار ولسوالی به نسبت خرابی این سرکت با مشکلات زیادی مواجه می باشند که با کانکریت ریزی سرک محصولات زراعتی و باغداری شان را بدون وقفه به بازار عرضه خواهد شد و از سویی هم در کرایه رفت و آمد مسافران  تخفیف به عمل خواهد آمد. احمد نعیم (دوستی)

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا