سیاست

داکتر عبدالله از زخمی‌ها در شفاخانه قول اردوی ۲۰۳ تندر عیادت نمود // زخمی شدگان: تا یک قطره خون در بدن ماست به مبارزه و جهادعلیه دشمنان افغانستان ادامه می‌دهم

کابل باختر 26 میزان
داکتر عبدالله عبدالله رییس اجراییه برای عیادت زخمی‌ها به شفاخانه قول اردوی ۲۰۳ تندر رفت و از نزدیک با آنان دیدن نمود.
دفتر مطبوعاتی ریاست اجرائیه به آژانس باختر خبر میدهد، زخمی‌ها از خدمات سریع و به موقع شفاخانه‌ی قول اردو و داکتران این شفاخانه ابراز رضایت نموده و از حضور رییس اجراییه و هیئت همراه ایشان برای عیادت قدردانی کردند.
رییس اجراییه با آرزوی سلامت و بهبود زخمی‌ها و قدردانی از تلاش‌های داکتران به مسوولین هدایت داد تا از همه امکانات لازم برای رسیدگی به زخمی‌ها استفاده نمایند.
یکی از زخمی‌ها با روحیه عالی و سرشار از عشق به وطن خطاب به رییس اجراییه کشور گفت: من سلامت هستم. از تلاش‌های داکتران در این شفاخانه تشکر می‌کنم. برادرم را نیز در این راه از دست داده‌ام. این که در کنارم است برادر زاده‌ام است. ما با عزت و افتخار از این سرزمین دفاع کرده‌ایم و تا یک قطره خون در بدنم با شد به مبارزه و جهادم علیه دشمنان افغانستان ادامه می‌دهم.
رییس اجراییه در بخش اخیر سفرخویش بار دیگر با مسوولین ملکی و نظامی قضایای مربوط به ولایت پکتیا را به بحث و ارزیابی گرفت و هدایت‌های لازم را برای رسیدگی به وضعیت صادر نمود. ختم/ عبدالخالق

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا