امنیت

وزیر امور داخله: طالبان هراس افگن بیشتر از هر زمان دیگر سرکوب می شوند

کابل باختر 11 ثور
وزیر امور داخله در سفری به ولایت میدان وردک وضعیت امنیتی این ولایت را مورد بررسی قرار داد.
به گزارش آژانس باختر، تاج محمد جاهد وزیر امور داخله در این سفربا مسئولین ملکی ونظامی ولایت میدان وردک دیدار نموده، ضمن اتحاف دعا به روان پاک شهدای نیروهای امنیتی کشور، عمل کرد نیروهای امنیتی این ولایت را مورد ستایش قرار داده گفت: هراس افگنان با راه اندازی عملیاتی تحت نام عمری میخواستند که در میان مردم دهشت افگنی های شان را افزایش دهند، که خوشبختانه توسط نیروهای دفاعی و امنیتی، در نقاط مختلف کشور سرکوب گردیده و پلان های شوم آنها نقش بر آب گردیده است.
وی به مسئولین امنیتی این ولایت دستور داد که هراس افگنان طالب را بیشتر از هر زمانی سرکوب نموده و به آنها اجازه ندهند که در میان مردم ایجاد وحشت نمایند.
همچنان وزیر امور داخله به حمایت رهبری حکومت وحدت ملی از نیروهای دفاعی و امنیتی کشور اشاره نموده گفت: حکومت وحدت ملی با تمام امکانات، نیروهای دفاعی وامنیتی را مورد حمایت قرار داده تا هراس افگنان را در نقاط مختلف کشور سرکوب نمایند.
همچنان غلام حسین ناصری نماینده مردم در ولسی جرگه، رییس شورای علما و رییس شورای ولایتی این ولایت در صحبت های جداگانه حمایت شان را از نیروهای امنیتی کشوراعلام داشته، از عمل کرد نیک این نیروها در جهت تامین امنیت این ولایت قدر دانی نمودند.
رییس شورای علمای ولایت میدان وردک طالبان را یک گروه یاغی وبی رحم خوانده، از رهبری وزارت امور داخله خواست که در جهت نابودی و سرکوب آنها سعی وتلاش بیشتری را به خرچ دهند.
در اخیر این دیدار شماری از مسئولین ، افسران ، ساتنمنان وسربازان که در اجرای وظایف از خود شایستگی نشان داده بودند تو سط وزیر امور داخله وهئیت معیتی شان با توزیع تقدیر نامه ها مورد ستایش قرار گرفتند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا