جهان

برکاروان نظامی نیروهای امنیتی پاکستان حمله صورت گرفت که درنتیجه آن 9 سرباز و افسر کشته و زخمی شدند

یک کاروان نیروهای امنیتی پاکستان هدف حمله مخالفین مسلح دولت درمنطقه قبایلی خیبر ایجنسی قرار گرفت ، به قول مقامات امنیتی ایالت خیبر پشتونخوا ، کاروان مذکور در ناله خوار که مرکز منطقه ملک دین خیل است هنگامی حمله با تیر اندازی شدید مخالفین مسلح مواجه شد که درنتیجه چهار تن از افسران کشته و پنج تن دیگر آنها زخمی گردیدند.

کاروان مذکور در حالی مورد حمله قرار داده شد که برای انتقال جسد یکتن از افسران که روز گذشته ازسوی مخالفین کشته شده بود می رفت ، وی افزود که درجمع زخمی شده گان این حمله یک دگروال نیز شامل است .

این حمله در حالی رخ داد که سه هفته قبل از امروز یکبار دیگر نیروهای امنیتی اجرای عملیات نظامی را در آن اعلام نمودند و از مردم محل خواستند تا درمدت کمتر از 24 ساعت منازل شان را ترک بگویند ، این عملیات نظامی برضد گروه لشکر اسلام براه انداخته شد.

باره نزدیکترین منطقه قبایلی با شهر پشاور است که از مدت دو سال بدینسو عملیات نظامی برعلیه لشکر اسلام به رهبری منگل باغ در آن جریان دارد.

این عملیات نظامی در اواخر ماه گذشته شدت یافت وباعث گردید تا 18000تن از باشنده گان منطقه از منازل شان نقل مکان نموده و در مناطق مختلف شهر پشاور پناه گزین شوند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا