سیاست

رئیس‌جمهورغنی با سفیر عربستان سعودی ملاقات تودیعی نمود

کابل باختر4 دلو
محمداشرف غنی رئیس‎جمهوری اسلامی افغانستان، امروز در ملاقات تودیعی با مسفر بن عبدالرحمن آل غاصب سفیر عربستان سعودی مقیم کابل، به‌منظور قدردانی از تلاش‌های موصوف در جهت گسترش روابط میان دو کشور و جلب کمک و همکاری‌ها در عرصه‌های مختلف به افغانستان، مدال عالی دولتی غازی میر مسجدی خان را به وی تفویض کرد.
به اساس معلومات دفتر مطبوعاتی ریاست جمهوری به آژانس باختر: در این ملاقات که در ارگ انجام شد، رئیس‏جمهورغنی از مسفر بن عبدالرحمن آل غاصب خواست که تمنیات نیک وی را به خادم الحرمین‌ الشریفین تقدیم نماید و نیز از غم‌شریکی او به‌خاطر حوادث تروریستی اخیر در کشور با دولت و مردم افغانستان تشکر کرد.
رئیس‎جمهور کشور از کمک و همکاری‌های عربستان سعودی در عرصه‌های مختلف سپاس‌گزاری کرده افزود که روابط و همکاری‌ها میان افغانستان و عربستان سعودی بیشتر از پیش بهبود یافته است. او به عبدالرحمن آل غاصب در وظایف آینده آرزوی موفقیت نمود.
در مقابل سفیر عربستان سعودی از رئیس‏جمهورغنی به‏خاطر قدردانی از کارکردهایش تشکر کرد و از دوران مأموریت‌اش در افغانستان ابراز خرسندی نمود. وی گفت که روابط افغانستان و عربستان سعودی نسبت به گذشته توسعۀ مزید یافته و عمیق‌تر شده است.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا