سیاست

معاون دوم رییس جمهور: کمیسیون ملی حل معضل کوچی و ده نشین، به زودی کارش را آغاز می کند.

کابل باختر 26 حمل
شماری از نمایندگان مردم بهسود در شورای ملی، رییس و اعضای شورای ولایتی میدان وردک و شماری از متنفذان مناطق مختلف بهسود، امروز با قانونپوه سرور دانش معاون رییس جمهور دیدار کردند.
به اساس معلومات دفتر مطبوعاتی ریاست جمهوری به آژانس باختر:
دیدار کنندگان با آنکه خواسته های باشندگان مناطق مربوطه را با معاون رییس جمهور در میان گذاشتند، برتوجه جدی حکومت وحدت ملی مبنی بر حل معضل کوچی و ده نشین به صورت بنیادی مطابق حکم ماده چهاردهم قانون اساسی تأکید کرده و خواستار تحقق وعده های انتخاباتی رهبران حکومت شدند.
قانونپوه دانش معاون رییس جمهور در این دیدار اظهار داشت که: بزودی کمیسیون ملی حل معضل کوچی و ده نشین به کارش آغاز خواهد کرد.
به گفتۀ معاون رییس جمهور؛ کار های مقدماتی ایجاد کمیسیون متذکره به لحاظ فهرست اعضاء، لایحه ای وظایف و حتی متن فرمان رییس جمهور ترتیب شده و این کمیسیون به زودی ممکن کارش را آغاز خواهد کرد.
قانونپوه دانش همچنین گفت؛ رهبران حکومت وحدت ملی به تعهدات خود مبنی بر حل معضل کوچی و ده نشین بر اساس حکم قانون اساسی پابند بوده و این امید واری وجود دارد که مشکلات سالهای گذشته، پس از این تکرار نشده و این معضل به صورت اساسی حل و فصل گردد.
وی با بیان این مطلب تشکیل کمیسیون خاص برای حل معضل کوچی و ده نشین، نشانۀ عزم قاطع حکومت دراین زمینه است گفت: همکاری نمایندگان مناطق مربوطه در شورای ملی، مقامات محلی و مردم در جهت پیشرفت کار کمیسیون که قرار است به زودی ایجاد شود، اهمیت بسیار دارد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا