سیاست

وزارت امور داخله گزارش دیده بان حقوق بشر را بی اساس خواند

 

 

کابل 3 ثور باختر

وزارت امورداخله گزارش دیده بان حقوق بشر را که درمورد عدم موجودیت  امکامات معیشتی برای پولیس  زن درساحه کار را رد نمود.

به گزارش آژانس  باختر، صدیق صدیقی  سخنگوی وزارت امور داخله که در یک نشست خبری صحبت مینمود گفت  نشر گزارش دیده بان حقوق بشر بی بنیاد و دور از حقیقت میباشد .

وی گفت که حفظ حضور زن در صفوف پولیس ملی یکی از اهداف اساسی و مسوولیت کاری وزارت امور داخله می باشد و به  این منظورحداعظم تلاش میشود تا زنان که در صفوف  پولیس خدمت مینمایند بهترین  امکانات مادی و معنوی را بدست بیاورند.

اوافزود، نشر گزارش دیده بان حقوق بشر برخلاف واقعیت ها بوده ومااین موضوع را از مراجع  مختلف پیگیری می نمایم، زیرا این گزارش روند استخدام زنان را به صفوف پولیس دچار مشکل کرده میتواند.

لوی پاسوال محمد ایوب سالنگی قوماندان امنیه زون ساحوی کابل گفت، ماهرگونه خلاف رفتاری نسبت به زنان را در صفوف پولیس  رد  می نمایم و این گز ارش برای مایک امر نگران کننده ميباشد.

وی گفت، در قوماندانی امنیه زون ساحوی کابل سه صد و پانزده  زن مصروف خدمت بوده  و برای آنها تمام سهولت های معیشی درساحه در نظر گرفته شده است.

جنرال سالنگی نشر این گزارش را غیر قابل تحمل وپذیرش دانست.

ضمنآ آمر جندر قوماندانی امنیه کابل گفت که ماتاحال در ساحه کار خود به هیچ مشکلی برنخورده ایم، تمام سهولت های معیشتی در ساحه کار برای ما ایجاد شده است.

او گفت  که زنان پولیس در قوماندانی امنیه کابل خواهان اعادۀ حیثیت شان اند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا