سیاست

رییس اجرائیه جمهوری اسلامی افغانستان و قوماندان عمومی ناتو در کابل روی مسایل امنیتی به بحث پرداختند

کابل باختر 6 حوت
رییس اجراییۀ جمهوری اسلامی افغانستان در دیدار با قوماندان نیروهای ناتو در افغانستان در مورد وضع  امنیتی کشور به بحث پرداخت.
دفتر مطبوعاتی ریاست اجرائیه به آژانس باختر خبر داد: دکتور عبدالله عبدالله رییس اجراییه جمهوری اسلامی افغانستان امروز با جنرال جان کیمبل قوماندان عمومی نیروهای ناتو در افغانستان را دیدار کرد.
در این دیدار روی مسائل مهم مرتبط با قضایای افغانستان بحث و تبادل نظر صورت گرفت و قوماندان ناتو گزارش خویش را به رئیس اجرائیه در مورد وضع امنیتی کشور ارائه نمود.
مساله تامین امنیت از سوی نیروهای امنیتی کشور و چگونگی همکاری نیروهای ناتو با آنان در راستای مقابله با تهدیدات امنیتی به بررسی گرفته شد. دکتور عبدالله عبدالله رییس اجراییه با تاکید بر اینکه نیروهای افغان از آمادگی کامل و روحیه عالی در مقابله با گروه های هراس افگن برخوردار هستند افزود که با حمایت همه جانبه مردم افغانستان از نیروهای امنیتی شان و همچنان حمایت گسترده جامعه جهانی از آنان خوشبینی ها در تامین ثبات و تحکیم امنیت در کشور بیشتر از پیش است.
رییس اجراییه کشور همچنان از تلاش ها و همکاری های چندین ساله جامعه جهانی و به ویژه ناتو با مردم افغانستان قدردانی کرد.
جنرال کیمبل قوماندان نیروهای ناتو به دوام حمایت از حکومت وحدت ملی به ویژه از نیروهای امنیتی افغان تاکید ورزیده و افزود که آنان همچنان به تعهدات شان در قبال مردم افغانستان و مبارزه با تروریزم پابند هستند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا