سیاستاخبارTOPجامعه

رییس مهاجرین ولایت ننگرهار : به مشکلات عودت کنندگان به موقع رسیدگی شود

کابل، ۱۰ دلو، باختر
بازمحمد عبدالرحمن، رییس امور مهاجرین و عودت کنندگان ولایت ننگرهار امروز با مسوول برنامه انکشافی سازمان ملل متحد در دفتر کارش دیدار کرد و طرفین پیرامون پروژه های سازمان ملل متحد و رسیدگی به مشکلات عودت کنندگان در آن ولایت، بحث و گفت و گو کردند.
دفتر رسانه های وزارت امور مهاجرین و عودت کنندگان با ارسال خبرنامه یی به آژانس باختر نگاشته است:‌در این دیدارکه روسای صحت عامه، اقتصاد، احیا وانکشاف دهات، حوزه دریایی، زراعت و روابط خارجه آن ولایت نیز حضور داشتند، مسوول برنامه انکشافی سازمان ملل متحد در ولایت ننگرهار گفت: این اولین نشست ما نیست باید چنین نشست ها را ادامه داده، تا باشد به مشکلات مردم رسیدگی شده تا بتوانیم مطابق به نیازمندی ها پروژه های خود را راه اندازی کینم .
وی همچنان گفت: در هر منطقه یی که تعداد عودت کننده ها زیاد باشد بر اساس ضرورت پروژه ها را اجرا می کنیم و ما بیشتر روی پروژه های انکشافی تمرکز داریم .
سپس رییس امور مهاجرین و عودت کنندگان ولایت ننگرهارگفت: اگر موانع و مشکلاتی در اجرای پروژه وجود داشته باشد، طبق اصول آن را حل خواهیم کرد، آرزو داریم که به مشکلات مهاجران تازه عودت شده به موقع رسیدگی شود و امکانات لازم زندگی برای آنان فراهم شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا