اخبارامنیت

مدیر عمومی امنیت داخلی پولیس پروان تعیین شد

چاریکار/۱۶ عقرب/ باختر

بر اساس مکتوب ارسالی وزارت امور داخله، قاری احمد زبیر خالقیار به حیث مدیر عمومی امنیت داخلی پولیس ومولوی محمد نور احمدی به صفت معاون این مدیریت گماشته شدند.

در مراسم معرفی آنان مولوی دوست محمد حقانی معاون مقام ولایت پروان گزینش وسپردن این مسولیت خطیر را از سوی ا.ا.ا به مدیر و معاون امنیت داخلی پولیس پروان تبریک عرض کردو به منظور تامین امن ونظم عامه برتلاش های پیگیر وانتظام بهتر امور از جانب آنان تاکید نمود .

معاون ولایت شناسایی افراد مخل امنیت وسپردن آن را به نهاد های عدلی وقضای یکی از وظایف کلان این مدیریت دانست، از منسوبان آن خواست در راستای پیشبرد بهتر امور محوله باایشان همکاری جدی وصادقانه نمایند.

بعدا قاری احمد زبیر خالقیار مدیر جدید امنیت داخلی پولیس پروان از اعتماد رهبری ا.ا.ا مبنی بر تقررش در این سمت ابراز قدردانی کردو تعهد نمود از همه امکانات موجود در راستای تحقق اهداف ا.ا.ا استفاده می کند  و افرادی که به نحوی سبب اخلال امنیت می شوند را شناسایی وبه پنجه قانون می سپارد.

خالقیار همکاری مردم وتلاش های پیوسته کارمندان تحت امرش را در آوردن آرامش وآسایش نهایت تعیین کننده خواندو وازمنسوبان آن اداره خواست که نقش وسهم شان را در این خصوص ایفا نمایند.

خالقیار

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا