جهان

خانواده اي بن لادن در عربستان سعودي باقي ميمانند

 

رياض/ديلي تايمز/11/ثور/باختر

عربستان سعودي گفته است كه هيچگونه مدركي در دست ندارد كه نشان بدهد سه همسر اسامه بن لادن وديگر اعضاي خانواده وي در تروريزم دخيل باشند.

اين مطلب در يك بيانيه اي رسمي عربستان سعودي آمده است كه به اساس آن مقامات سعودي اجازه خواهند داد تا اين گروه در آن كشور باقي بماند.

روزنامه ديلي تايمز گزارش داده است كه در اين بيانيه جزئيات بيشتر در باره ورود پنهاني و محفوظ اين گروه چهارده نفري داده شده و گفته شده است كه آنها در شهر جده با ساير اعضاي قبيله بن لادن ملاقات كرده اند.

آژانس خبري دولتي عربستان به نقل از يك منبع رسمي نوشته است كه هيچگونه اطلاعات يا شواهدي از دخالت اعضاي خانواده بن لادن و يا شركت آنان در اعمال جنايتكارانه يا غير قانوني وجود ندارد.

به گفته منبع اعضاي اين خانواده به تقاضا اقارب بن لادن در عربستان سعودي پنج شنبه گذشته به شهر جده رسيده و از سوي اقارب آنان مواد استقبال قرار گرفتند.

 اسامه بن لادن، رهبر سابق شبكه القاعده بنابر گزارش  منابعي خبري بين المللي پس از چند سال اقامت در پاكستان بتاريخ دوازدهم ماه ثور سال گذشته در عمليات قواي خاص امريكا در ايبت آباد پاكستان هدف قرار گرفت و كشته شد.

چهارده تن از اعضاي خانواده وي شامل سه همسر تا هفته گذشته در پاكستان زنده گي ميكردند و روز پنجشنبه گذشته از آن كشور به عربستان سعودي فرستاده شدند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا