امنیت

مارشال فهيم: تامين امنيت و ثبات در غور از اولويت هاي دولت است

 

كابل/7/حمل/باختر

مارشال  محمد قسیم فهیم، معاون اول ریاست جمهوری امروز با جمعی از بزرگان، منورین و نماینده گان ولایت غور در شورای ملی دیدار کرد.

 به اساس معلومات دفتر مطبوعاتي رياست جمهور به آژانس باختر، در این دیدار معاون اول ریاست جمهوری مشکلات عدیده ای را که مردم غور از سالیان دراز با آن دست و پنجه نرم می کنند، بسیار مهم خوانده افزود که دولت این دشواری ها را تشخیص داده است و به آن توجه جدی خواهد شد.

معاون اول ریاست جمهوری با توجه به موقعیت جغرافیای آن ولایت افزود که رسیده گی به  تحکیم امنیت و ثبات در غور نیز از اولویت هایی است که دولت جمهوری اسلامی افغانستان در دستور کار خویش قرار داده است و در این زمینه بزودی گام های عملی برداشته خواهدشد.

در این دیدار سید انور رحمتی والی ولایت غور ضمن سخنانی  پاره یی از مشکلات مردم آن ولایت را به معاون اول  ریاست جمهوری ارایه داشته افزود که توجه به اسفالت جاده هرات – غور، از سوی دولت برای مردم آن ولایت دارای اهمیت فراوان می باشد زیرا نبود جاده اساسی برای مردم فقیر غور به یک درد سر مبدل شده است.

وی از افزایش نرخ مواد اولیه در آن ولایت یاد کرده افزود که این افزایش از ناحیه خرابی جاده مواصلاتی هرات- غور است و کمر مردم فقیر آن ولایت را شکسته است.

 مشکل های مردم غور همچنان در سخنان دو تن دیگر از بزرگان آن ولایت  که در این دیدار حضور داشتند، بازتاب روشنی داشت.

معاون اول ریاست جمهوری به بزرگان ولایت غور اطمینان داد که در مورد پیشنهادات شان از طریق مراجع مربوط رسیده گی خواهد شد. 

درین ملاقات ویس احمد برمک وزیر احیا وانکشاف دهات نیز حاضر بود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا