سیاست

سرپرست ریاست جمهوری با روسای کمیته ملی المپیک و تربیت بدنی و سپورت ملاقات کرد

کابل باختر 5 قوس
ستر جنرال عبدالرشید دوستم، سرپرست و معاون اول ریاست جمهوری شام امروز با روسای کمیته ملی المپیک و تربیت بدنی و سپورت و فدراسیون بزکشی و شماری از ورزشکاران در قصر صدارت دیدار و گفتگو کرد.
معاون اول و سرپرست ریاست جمهوری در آغاز بابت حادثه المناک پکتیکا که در آن شماری از ورزشکاران و مردمان بیگناه دیگر کشته و زخمی شدند به حاضرین تسلیت گفته یاد آور شد که مادر پاسخ به این جنایت هولناک در نظر داریم تاطرحی را عملی کنیم که مردم و همه ورزشکاران کشور را در برابر جنایات دشمنان کشور ما بسیج می کند.
معاون اول و سرپرست ریاست جمهوری افزود که ما با این حرکت خود که زیر تدابیر لازم امنیتی راه اندازی خواهیم کرد به دشمن و جهانیان نشان خواهیم داد که مردم ما خواهان خشونت نیستند و آرزو دارند که در زمینه های ورزشی نیز استعداد های خویش را تبارز دهند.
در این دیدار فهیم هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک طی صحبتی از این که معاون اول و سرپرست ریاست جمهوری از ورزش و ورزشکاران حمایت می کند و در راه رشد ورزش تلاش می نماید، اظهار سپاس و قدر دانی کرد.
وی از طرح معاون اول و سرپرست ریاست جمهوری ابراز حمایت کرده یاد آور شد که در این زمنیه تمام تلاش های مان را بخرچ می دهیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا