جامعه

باشندگان توحید آباد با مشکلات جدی مواجه اند

غزنی باختر  21 اسد
باشندگان  منطقه  توحید آباد شهر غزنی می گویند ، آن ها از تمامی خدمات  شهری محروم هستند  و دلیل این محرومیت شان بیرون بودن این  منطقه از پلان شهری است .
انجنیر  عبدالکریم متین والی غزنی حین افتتاح کار جغل اندازی سرک  توحید آباد بازدید مینمود ، باشنده های منطقه  با اشاره به اهمیت  شمولیت در پلان شهری از والی غزنی  خواستند که منطقه  توحید آباد را در پلان شهری شامل سازد ، تا ساکنان  منطقه یاد شده به گونه اساسی از محرومیت های شهری نجات یابند .
ححبت السلام  محمد هاشم انوری ملا امام مسجد جامع توحید آباد نیز در خصوص مشکلات منطقه  گفت ، مشکل اساسی بیرون بودن این منطقه  از پلان  شهری است که همین موضوع باعث محرومیت باشندگان  منطقه  از خدمات شهری شده است .
انوری افزود : برق شهری از کنار منطقه مذکور گذشته و در سایر  نقاط شهر توزیع شده اما این  منطقه  فراموش شده است وبدلیل تعداد زیاد دانش آموزانآ مکتب این منطقه نیز سه تایم است .
این عالم دین علاوه کرد مردم منطقه همیشه  برای تامین امنیت وآبادانی شهرشان تلاش می کنند و با مصرف شخصی شان درمکتب چند صنف درسی ساخته اند و درجغل اندازی سرک نیز پیشقدم بوده ودولت تنها و سایط وماشین آلات کاری را دراختیار مردم قرار داده است .
والی غزنی نیز درجمع شماری از باشندگان منطقه مذکور از روحیه صلح دوستی وتلاش مردم برای آباد سازی  محلات شان تقدیر نمود .
متین علاوه کرد شامل سازی منطقه توحید اباد وبرخی دیگر از مناطق  شهر غزنی درپلان شهری یکی از برنامه های اساسی اداره محلی غزنی بوده وروی آن کار می شود.
وی درخصوص مشکلات مکتب توحید آباد گفت که  به ریاست معارف دستور داده شده تا چند پایه خیمه را برای مدتی طور موقت تهیه نمایند تا اینکه در آینده  بتوانیم برای شاگردان صنوف درسی اعمار  نمایم .
قابل ذکر است که درمنطقه توحید آباد شهر غزنی بیش از سه هزار تن زندگی می کنند .

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا