امنیت

عملیات تصفیوی در ولایت های فاریاب، جوزجان،سمنگان و بغلان راه اندازی شد

کابل باختر 7 سرطان
نیرو های دفاعی و امنیتی کشور به منظور تامین امنیت بهتر، عملیات تصفیوی را در ولایات فاریاب، جوزجان، سمنگان و بغلان راه اندازی نموده اند.
به اساس معلومات دفترمطبوعاتی وزارت دفاع ملی به آژانس باختر، در نتیجه این عملیات تصفیوی که به منظور دفع تهدیدات تروریستی تحت نام(ایثار5)  تحت اداره تورنجرال حبیب (حصاری ) رئیس ارکان ستر درستیز در ولسوالی خواجه سبز پوش ولایت فاریاب راه اندازی گردیده، طی 24 ساعت گذشته از اثر ضربات هوائی 15 تن از دشمن کشته و 8 تن زخمی و هر دو راه منتهی به ولسوالی خواجه سبزپوش از وجود دشمن پاکسازی گردیده است .
در جریان عملیات تصفیوی که بر بنیاد راپور های کشفی در ولسوالی کشنده ولایت بلخ راه اندازی گردیده، قاری جعفر قوماندان امنیه نامنهاد طالبان در ولسوالی دره ی صوف پائین ولایت سمنگان که قبلاً در ولسوالی صیاد ولایت سرپل به شدت جراحت برداشته بود همراه با یک تن ازافرادش توسط نیروهای نیروهای دفاعی و امنیتی دستگیر واز نزدش یک قطعه شناخته کارت به زبان انگلیسی و یک ورقه پیام تبریکی از طرف ملا عبیدالله بدست آمده است .
طبق یک خبر دیگر:
در نتیجه عملیات تصفیوی در ولسوالی خانقا ولایت جوزجان قاری ذکرالله مشهور به تودی با یک تن از افرادش دستگیر یک عراده موتر، یک عراده موتر سایکل و مقدار سلاح و مهمات بدست آمده است .
به اساس یگ گزارش دیگر: در نتیجه عملیات تصفیه و تلاشی در منطقه دند غوری ولایت بغلان از یک خانه مسکونی ، 3 عدد چانته پورتاتیف ، 2 عدد زینه رابری  3 پایه جک هاموی 1 عدد ترپال دولتی ، 1 عدد مخابره پورتاتیف ، 1 عدد کیبل هاموی ،1عدد ترپال ذخیره آب و4 پایه چپرکت سیار بدست آمده است.ذبیح علم

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا