امنیت

متلاشی شدن خطرناک ترین باند آدم ربایی درهرات

شهرهرات 30 ثورباختر
خطرناک ترین باند آدم ربا درولایت هرات توسط سربازان امنیت ملی شناسایی و متلاشی شد.
این گروه که متهم به آدم ربایی ، اخاذی ، قتل وفعالیت های غیرقانونی میباشد بصورت سازمان یافته درشهرهرات اقدام به آدم ربایی میکردند.
مسولان درولایت هرات بااعلام این خبرمیگویند: این گروه  (16) نفری به سرکرده گی غلام فاروق مشهور به عبدالغفار، لعل محمد مشهور به ظریف و تاج میر از 8 ماه بدینسو در ولایت هرات مصروف اختطاف بودند که  توسط منسوبین ریاست عمومی امنیت ملی بازداشت گردیده است.
بربنیاد معلومات خبرنامه ریاست امنیت ملی اختطافچیان بازداشت شده اعتراف نموده اند  که در طی 8 ماه 10 تن از هموطنان  را اختطاف و در بدل رهایی آن ها از فامیل های شان پول هنگفتی مطالبه نموده اند .این افراد همچنان سه تن ازهموطنان بنام های  ( عبدالوهاب، عبدالقدیر و نذیراحمد)را به شهادت رسانیده اند.
بگفته مسولان، اختطافچیان در 8 محل شهر هرات مخفیگاه برای نگهداری ایجاد نموده بودند که افراد اختطاف شده را طور کوتاه مدت در آن نگهداری می نمود.
این اختطافچیان ده ها فامیل را به غم نشانده که با دستگیری اینان، سطح جرایم به خصوص اختطاف در شهر هرات تا حد چشم گیری کاهش خواهد یافت.
سپاهیان گمنان این سرزمین همیشه در خدمت مردم شریف خود هستند، و هر فردی را که باعث اخلال نظم عامه می گردد دستگیر و به پنجه قانون می سپارند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا