سیاستاخبارفرهنگ

دیدار رئیس اطلاعات و فرهنگ هرات با تیم گردشگران موتور سیکلت سوار ایران

هرات 8 جوزا باختر
مولانا نعیم الحق حقانی رئیس اطلاعات و فرهنگ هرات با تیمی از گردشگران موتور سایکل سوار کشور جمهوری اسلامی ایران در ریاست اطلاعات و فرهنگ هرات دیدار کرد.
مسوول این تیم چهار نفری هدف سفر شان را بازدید و رساندن پیام دوستی بین دو کشور همسایه که دارای دین و فرهنگ مشترک و رساندن وضعیت امنیتی به کشور های منطقه عنوان کردند.
مسوول این تیم به خبرنگار آژانس باختر گفت که در این سفر قرار است تا کشورهای افغانستان، ازبکستان، قرغیزستان، تاجیکستان و آذربایجان (کشور های آسیای میانه) را به مدت سه ماه با موتورسیکلت سفر کنند.
وحید الله سلطانی آمر گردشگری ریاست اطلاعات فرهنگ هرات می گوید در این اواخر گردشگران و سیاحان زیادی از کشور های منطقه جهت بازدید از اماکن تاریخی و مناظر طبیعی هرات به این ولایت باستانی سفر می کنند.
آمر گردشگری این ریاست افزود در حال حاضر زمینه مناسب برای گردش و سیاحت در شهر و ولسوالی های هرات مساعد است.
مولانا نعیم الحق حقانی رئیس اطلاعات و فرهنگ هرات از ورزش و ورزشکاران به عنوان پیام آوران صلح و دوستی یاد نموده می گوید مجاهدان امارت اسلامی افغانستان در هرات به صورت شبانه روزی امنیت را به گونه کامل تامین کرده حالا هرکس می تواند با خیال راحت سفر کرده و جاهای دیدنی و مناظر طبیعی افغانستان را مشاهده کرده که نمونه آن عبور تیم گردشگران جمهوری اسلامی ایران از جغرافیای افغانستان است.
قرار است این تیم بعد از هرات از ولایت های قندهار، کابل و بلخ نیز دیدن کند.ختم/ابوی

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا