جامعه

مردم ولسوالي پارسا مستحق توجه مي باشند

 

كابل باختر 4 ثور

شماری از موسفیدان و بزرگان ساحه پارسای ولسوالی سرخ پارسای ولایت پروان امروز با معاون رئیس جمهور دیدار و پاره از مشكلات محيطي شان را با وي مطرح نمودند.

دفتر مطبوعاتی ریاست جمهوری به آژانس اطلاعاتی باختر خبر داد:

در این دیدار ملاقات کنندگان ضمن ابزار حمایت و پشتیانی مردم پارسا از  نظام سیاسی افغانستان؛ از اقدامات برخی از حلقه ها و گروپ ها که با ایجاد ناامنی در پی بد نام کردن مردم آن ساحه می باشند اظهار شکایت و تنفر كردند.

آنان از عدم توجه دولت در بخش اعمار و ترمیم سرک قدیمی این ساحه و سرک بین لولنج و پارسا نیز اظهار تاسف كرده و تاکید نمودند که در طی سالیان گذشته علی رغم وجود زمینه مساعد برای توسعه صنعت باغداری در این زمینه كاري  نشده است.

دیدار کنندگان کمبود مکاتب و کلینک را نیز از دیگر مشکلات اساسی باشندگان آن منطقه عنوان نموده و خواهان توجه هیات رهبری دولت در زمینه حل مشکلاتشان شدند.

در این ملاقات محمد کریم خلیلی معاون دوم رئیس جمهور ضمن ابزار خرسندی از دیدار با بزرگان و موسفیدان مردم ساحه پارسای ولسوالی سرخ پارسا از رسیدگی و توجه به مشکلات آنان در زمینه های مختلف اطمینان داد.

معاون دوم  رئیس جمهور توسعه سرکها، معارف و نیز گسترش خدمات صحی را از برنامه های اساسی دولت در طی سالیان گذشته عنوان نموده و با اشاره به برخی از دستاوردهای حکومت افغانستان در این ارتباط اظهار داشت که مردم پارسای ولسوالی سرخ پارسا با توجه به ظرفیت های موجود مستحق توجه بشتری در عرصه های بازسازی و انکشاف می باشند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا