امنیت

وزیر صحت عامه حمله بالای سرپرست ریاست صحت عامه خوست را تقبیح کرد

کابل باختر 21 دلو
داکتر فیروزالدین فیروزوزیر صحت عامه، حمله مسلحانه بالای سرپرست ریاست صحت عامه خوست را تقبیح کرد وازنهادهای امنیتی کشور خواست تا عاملان آنرا گرفتار و به پنجه قانون بسپارند.
صبح امروز داکتر محمد هاشم سعیدی سرپرست ریاست صحت عامه ولایت خوست درمرکز آن ولایت از سوی افراد مسلح ناشناس با ضرب مرمی مورد هدف قرار گرفت و زخمی شد.
محمد اسماعیل کاووسی رئیس روابط عامه  وزارت صحت عامه که دراین باره با خبرنگار آژانس باختر صحبت می کرد وضعیت صحی داکتر سعیدی را روبه بهبود خواند و خاطر نشان کرد که داکتر فیروز الدین فیروز وزیر صحت عامه ازاین رویداد متاثر شده از  نهادهای امنیتی ولایت خوست خواسته است تادرشناسایی وگرفتاری عاملان آن مساعی برخرچ دهند.
حمله بالای سرپرست ریاست  صحت عامه خوست درحالی صورت می گیرد که یک روز قبل منسوبان ریاست صحت عامه آن ولایت نه مرکز صحی غیر قانونی رادرشهر خوست که از سوی اتباع پاکستانی مدیریت می شد مسدود کردند این مراکز با ورود بیجا شده های وزیرستانی در ولایت خوست طور غیر قانونی آغاز به فعالیت کرده ومردم به تکرار شکایاتی را مبنی بر عرضه خدمات فاقد کیفیت این مراکز در ریاست صحت عامه آن ولایت درج کرده بودند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا