سیاست

رییس اجراییه کشور برای اشتراک در سی‌امین اجلاس سالانه کران‌مونتانا وارد سویس شد

کابل 6 سرطان باختر
داکتر عبدالله عبدالله رییس اجراییه به دعوت رسمی جین‌پول کرتن رییس عمومی نهاد بین‌المللی کران مونتانا ،جهت اشتراک در سی‌امین اجلاس سالانه این نهاد امروز وارد سویس شد.
به اساس معلومات دفتر مطبوعاتی ریاست اجراییه به آژانس باختر،رییس اجراییه در جریان اقامت در سویس در افتتاح سی‌امین اجلاس سالانه کران مونتانا سخنرانی می‌ کند و در حاشیه این اجلاس با تعدادی از شخصیت‌ها، نمایندگان کشورهای اشتراک کننده و روسای سازمان‌های بین‌المللی دیدار و در باره قضایای کشور گفت وگو می‌کند.
سی‌امین اجلاس سالانه کران مونتانا از ۲۶ تا ۲۹، ماه جاری میلادی در شهر ژنیو-سویس به اشتراک رووسای دول، نخست‌وزیران، وزرا، سیاست‌مداران، روسا و نمایندگان سازمان‌های بین‌المللی، سازمان‌های منطقه‌یی، سازمان‌های غیر دولتی، تجار و سرمایه‌گذاران بیش از صد کشور برگزار می‌ شود.
در این اجلاس مهم‌ترین قضایای سیاسی، اقتصادی و منطقه‌یی با تأثیرات و پیامدهای بین‌المللی برای بشریت به هدف دست یافتن به دنیای بهتر مورد بحث، تجزیه و تحلیل قرار می‌گیرد. طرح راه ابریشم که از سوی کشور چین دنبال می‌ شود نیز شامل دستور کار اجلاس سالانه این نهاد می باشد. نالان

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا