جامعه

امامان مساجد : بهترین مسلمان کسی است که اوامرخداوند را بجا کند وخیرش برای دیگران برسد

کابل باختر 22 جوزا
امامان برخی از مساجد امروز قبل ازخطبه های نماز جمعه ، بهترین مسلمان کسی را دانستند که اوامرخداوند ج را بجا کند و خیرش برای دیگران برسد .
به گزارش خبرنگاران آژانس باخترازبرخی مساجد مرکز وولایات: عالمان دین قبل ازخطبه های نماز جمعه تاکید کردند که بنده گان خداوند باید ازهرگونه اعمال ناشایسته و خلاف اصول و ارزش های دین مبین اسلام پرهیز کرده و به خداوند منان صادقانه رجوع کنند تا رضای خداوند را حاصل کرده و سعادت دنیا و آخرت را نصیب شوند.
امامان خاطرنشان ساختند که  ماه مبارک رمضان درپیش است وهمه مردم به عنوان مسلمانان  خوب باید کینه ، تنفر و هرگونه عقده و خشونت را کنار گذشت واین ماه مبارک را با انجام دادن اعمال نیک استقبال کنند تا در های رحمت خداوند به روی شان بازشود .  
علمای دین ازتجارملی، دکانداران و فروشنده گان خواستند که به احترام ماه مبارک رمضان از گران فروشی خود داری کرده ، اجناس وبخصوص مواد خوراکی رابه قیمت مناسب ونازل به دسترس هموطنان شان قراردهند.

همینگونه آنان کمک  به خانواده های نادار را از مکلفیت های  دینی  مسلمانان  متمول دانسته واز اشخاص ثروتمند و کسانیکه توان مالی بهتر داردند تقاضاکردند که با دادن خیرات و زکات خانواده های نیازمند ، فقیر و مستحق را مساعدت کنند.
همچنان علمای دین حمایت و پشتیبانی شان را از نیروی های مسلح کشورابراز داشته و از مردم نیز خواستند که این فرزندان شجاع کشوررا حمایت و پشتیبانی نمایند ، بخاطر که نیروی امنیتی کشوربه منظوردفاع ازدین ، وطن ، مردم و تامین صلح و امنیت در کشور در سنگرهای مبارزه قربانی میدهند .
 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا