جامعه

کارگاهی جلوگیری از اذیت زنان در محیط کار برگزار شد

کابل باختر 26 ثور
آمریت جندر وزارت اطلاعات وفرهنگ کارگاهی را درباره دریافت راه های جلوگیری از اذیت و آزار زنان در ادارات امروز برگزار کرد.
دراین کارگاه بیش از چهل تن از خبرنگاران و مسوولان روزنامه های دولتی طی دو روز موضوعات مهم در باره انواع خشونت ها و نیز آزار و اذیت زنان را در محیط کار به بحث می گیرند و راه های بیرون رفت از این معضل فرا راه زنان کارمند را پیشنهاد می کند.
به گزارش خبرنگار آژانس باختر؛ در محفل افتتاح این کارگاه محبوبه سعادت آمر جندر وزارت اطلاعات وفرهنگ از موسسه تربیوی و مشوره دهی " رشد " که در راه اندازی این کارگاه  همکاری کرده است، تشکر کرد و راه اندازی چنین کارگاه ها را برای آگاهی بیشتر کارمندان  ادارات دولتی از قوانین کشور گام ارزنده خواند.
بعداً محمد امین مدیر موسسه رشد در باره مقرره منع آزار واذیت  زنان ، جرم شناسی، تاریخچه قوانین اذیت وآزار جنسی درمحیط کار وخشونت جنسی صحبت کرد .
شرکت کنندگان کارگاه قرار است برای دو روز روی موضوعات دادخواهی، انواع و روش های آن بحث کنند و نیز به کارهای گروهی درمورد راه های جلوگیری از آزار و اذیت جنسی بپردازند و نیز روی مقرره منع آزار  و اذیت زنان در افغانستان ملاحظات شان را ارایه نمایند و در باره موضوعات فوق، پیشنهادهای شان را ارایه کنند .

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا