سیاست

تفاهمنامه همکاری میان وزارت امورخارجه و کمیسیون مستقل اصلاحات اداری امضا شد

کابل/ 26 اسد / باختر
محمد حنیف اتمر سرپرست وزارت امورخارجه و احمد نادر نادری رییس کمیسیون مستقل اصلاحات اداری و خدمات ملکی امروز تفاهمنامه ، امضا کردند.
به گزارش آژانس باختر؛ درمراسم امضای این تفاهمنامه سرپرست وزارت امور خارجه ، امضای این  تفاهمنامه را گام مهم در راستای شایسته سالاری و غیر سیاسی ساختن دستگاه دیپلوماسی کشور دانست  و این دستآورد را به روسا و همکاران وزارت امور خارجه و هیئت رهبری و کمیشنران کمیسیون اصلاحات اداری و خدمات ملکی ، تبریک گفت.
اتمر با اشاره به تفاهمنامه ، در مورد روش های ورود کارمندان جدید و تعیینات در پست های داخلی و خارجی وزارت امور خارجه به اساس امتحان رقابتی و راهکار های مربوط به آن، معلومات ارائه کرد.
همچنان رییس کمیسیون مستقل اصلاحات اداری و خدمات ملکی، در مورد اصلاحات و اهمیت آن در اداره های دولتی ودررابطه  به لزوم مسلکی سازی دستگاه سیاست خارجی،  صحبت کرد.
نادری با اشاره به اراده موجود در وزارت امور خارجه برای آوردن اصلاحات و تقویت هرچه بیشتر دستگاه سیاست خارجی،  امضای این تفاهمنامه همکاری را دستآورد مشترک هردو ارگان دانست و در مورد چگونگی تطبیق آن به تفصیل صحبت کرد.  احمدضیا احمدی

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا