ورزش

چند خبر از دنیای کرکت

کابل 3 حمل باختر
*در ادامه بازیهای جام جهانی بیست دوره منعقده هند  تیم های ملی کرکت پاکستان  با تیم پر قدرت  زیلاند نو  ساعت شش عصر امروز به مصاف هم رفتند پاکستان درنخستین بازی از سد بنگله دیش گذشت ، اما در بازی دیگر مغلوب حریف عنعنوی  خویش گردید ، پاکستان درتمام بازیهای جام جهانی بیست دوره یی و یا 50 دوره یی از هند شکست را متقبل شده است،  اما هند یک برد ویک باخت درکارنامه های خویش دارد .
زیلاند نو بر تیم های کرکت استرالیا وهند در بازیهای جام جهانی بیست دوره یی پیروز شده است .
*تیم های کرکت افغانستان در سومین بازی خویش فردا به مصاف تیم پر قدرت انگلستان  می رود ، تیم ملی کرکت کشور باوجود بازی جالب وخوب در دوبازی گذشته مغلوب تیم های  سریلانکا و افریقای جنوبی شد .
آخرین بازی تیم ملی  کشور به روز یکشنبه آینده با  تیم ویست اندیز صورت خواهد گرفت .
بازی تیم کرکت  کشور  با  انگلستان  2 بعد از ظهر آغاز می گردد .
*تیم های ملی کرکت هندوستان وبنگله دیش به روز 4 شنبه با هم زور آزمایی می  کنند ، تیم ملی بنگله دیش در دوبازی  گذشته مغلوب آسترالیا وپاکستان شده است.
*تیم ملی کرکت کشور با تیم های انگلستان ، افریقای جنوبی، ویست اندیز وسریلانکا هم گروه می باشد.
در این گروه ویست اندیز با دوبرد و 4 امتیاز در صدر وتیم های افریقای جنوبی ، سریلانکا و انگلستان با یک یک برد ویک باخت  ودو امتیاز در رده های دوم، سوم وچهار قرار دارند اما  تیم کرکت کشور با دو باخت  در قعر جدول قرار گرفته است .
* اما در گروه دوم زیلاند نو با دو برد و 4 امتیاز در صدر این  گروه قرار گرفته وتیم های پاکستان ، استرالیا وهندوستان با یک یک برد ویک یک باخت  در رده های دوم ا لی چهارم وبنگله دیش با د وباخت درپایان جدول قرار گرفته اند .
* محمد شهزاد  بازی کن خوب  تیم ملی کشور با انجام 194 دوش در رده دوم ،تیم اقبال  با ا نجام 257 دوش در رده اول وجیوروت از ویست اندیز با 131 دوش درمقام سوم قرار دارند .
* شکیب حسن از بنگله دیش با گرفتن نه وکیت ، محمد بنی با گرفتن 8 ویکت وراشد آرمان از افغانستان با هفت وکیت در رده های اول الی سوم این بخش قرار گرفتند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا