سیاست

اعلامیه ریاست اجرائیه جمهوری اسلامی افغانستان در پیوند به حمله تروریستی در ایالات متحده امریکا

کابل باختر24 جوزا
اعلامیه ریاست اجرائیه جمهوری اسلامی افغانستان در پیوند به حمله تروریستی در ایالات متحده امریکا
با تاسف و اندوه فراوان اطلاع یافتیم که در اثر یک حمله تروریستی در شهر اورلاندا در ایالت فلوریدای ایالات متحده امریکا ۵۰ تن از شهروندان بی‌دفاع در اثر یک حمله تروریستی و جنایتکارانه جان خویش را از دست داده و بیش از ۵۳ تن دیگر زخمی شده‌اند.
ریاست اجرائیه جمهوری اسلامی افغانستان با شدیدترین الفاظ این حمله تروریستی و دهشت افگنانه را محکوم می‌کند و با ابراز همدردی با خانوده های قربانیان برای زخمی‌های این حادثه شفای مجدد آرزو دارد.
افغانستان به عنوان قربانی تروریزم و کشوری‌که در خط اول مبارزه و جنگ با این پدیده ویرانگر قراردارد٬‌ مصیبت و درد ناشی از این جنایت را درک می‌کند. تروریزم و تروریست‌ها به عنوان دشمنان انسانیت از هیچ دین٬ مذهب٬ قوم و نژادی نمایندگی نمی‌کنند. این‌ها در قدم نخست٬‌ دشمن اصلی دین٬‌ مذهب و تمام ارزش‌های انسانی‌اند و پیامی جز مرگ٬‌ خشونت٬‌ جنایت٬ قتل و غارت ندارند.
تکرار حمله‌هایی از این دست٬‌ باردیگر ما را متوجه تهدید تروریزم در سطح بین المللی و همکاری‌های بیشتر برای مبارزه با این پدیده شوم می‌سازد.
حکومت وحدت ملی جمهوری اسلامی افغانستان در حالی‌که این حمله وحشیانه را محکوم می‌کند٬‌ خود را در غم و اندوه مردم ایالات متحده شریک می‌داند و آماده است در مبارزه با دهشت افگنی با حکومت و مردم ایالات متحده با تمام توان همکاری نماید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا