جامعه

نمایشگاهی از نقاشی های خشونت بر زنان درهرات برگزارشد

هرات/ ۱۲قوس/ باختر
نمایشگاهی از نقاشی های خشونت علیه زنان در شهرهرات افتتاح شد.
این برنامه به مناسبت کارزار ۱۶روزه محو خشونت علیه زنان به ابتکار اعضای ائتلاف های مشارکت راه اندازی شده است تا ازاین طریق پدیده منفی خشونت مبتنی بر جنسیت را مورد نکوهش قرار دهند و در کاهش خشونت نقش ایفا کنند.
معصومه کریمی، یکتن از برگزار کنندگان این نمایشگاه می گوید، دراین برنامه تصاویری از خشونت هایی که روزانه برای زنان در جامعه اتفاق می افتد و آنان از این خشونت ها متأثر می شوند، به نمایش گذاشته شده است و هدف از برگزاری این برنامه، کاهش خشونت ها علیه زنان است و دراین نمایشگاه پنجاه اثر از پنج زن به نمایش گذاشته شده است.
کریمی بیان کرد که پروژه مشارکت با کاروان جهانی، همه ساله کارزار ملی را در جریان کارزار شانزده روزه محو خشونت راه اندازی می کند تا از این طریق خشونت علیه زنان را کاهش دهد که امسال نمایشگاه نقاشی بخشی ازاین کارزار ملی می باشد.
نظیره عزیزی، یکتن از اشتراک کنندگان دراین نمایشگاه گفت که برگزاری این برنامه ها تا اندازه یی برای کاهش خشونت تأثیر گذار است، اما تا اندازه زیادی تأثیر ندارد زیرا اذهان جامعه نسبت به زنان منفی است.
گفتنی است، پروژه مشارکت درهرات همه ساله برنامه هایی جهت کاهش خشونت علیه زنان و توانمند کردن زنان و دیگر برنامه های حمایتی برای تغییر مثبت در عرصه های مختلف برگزار می کند. حبیب سادات

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا