امنیت

با راه اندازی برنامه میثاق امنیتی مجرمان دیگر از چشم پولیس پنهان نیستند

کابل/ ۳۰ سرطان/ باختر 
برنامه میثاق امنیتی دولت، به هدف تأمین امنیت مردم و مبارزه موثر با جرایم در شهرها و روستاها، تدوین شده است.
طارق آرین٬ سخنگوی وزارت امور داخله به خبر نگار آژانس باختر گفت مردم، با تطبیق برنامه میثاق امنیتی بیشتر از پیش علیه مجرمان بسیج می شوند٬ این برنامه نیروهای پولیس را قادر ساخته است که زیر چتر آن در همکاری نزدیک با مردم در سرکوب و دستگیری مجرمان موفقیت های بشتر داشته باشند.
در این برنامه هزاران تن از باشندگان کابل به گونه رضاکارانه بسیج شده‌اند و همزمان با راه اندازی این برنامه از یک هفته به اینسو، نیروهای پولیس ملی در همکاری با مردم قادر شده ‌اند که  بیش از ۲۰۰ تن از مجرمان که در شهرکابل فعالیت داشتند شناسایی کنند و ۲۵ تن آنان بازداشت شدند.
وزارت امور داخله نقش رضاکارانه مردم در شناسایی و دستگیری مجرمان را در کاهش قابل ملاحظه جرایم موثر می داند و از همکاری های بیشتر مردم با نیروهای پولیس شان در این زمینه، اظهار سپاس و قدردانی می کند.
وزارت امور داخله به سلسله نشر هویت مجرمان فهرست۸۰ تن از مجرمان که در برهم زدن امن و نظم شهرکابل دست دارند و اکنون تحت تعقیب پولیس هستند با مردم کابل شریک کرده است.
رهبری وزارت امور داخله یکبار دیگر از همشهریان کابل صمیمانه تقاضا می کند که در دستگیری این مجرمان با پولیس خود همکار باشند. فریبا احسان زاده

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا