امنیت

انتخابات دوردوم درولایت سرپل بدون مشکل امنیتی برگزار خواهد شد

سرپل / باختر/ 19/ جوزا
انتخابات بیست و چهارجوزا همانند انتخابات شانزدهم حمل بدون مشکلات امنیتی و انتخاباتی دراین ولایت برگزار خواهد شد.
عبدالرحمن فرید رییس کمیسیون مستقل انتخابات ولایت سرپل به آژانس باختر گفت : انتخابات شانزدهم حمل در ولایت سرپل نسبت به سایر ولایات بدون تقلب و تحت نظر مشاهدین و ناظرین نامزدان درشورای ولایتی و ریاست جمهوری برگزار شد .
کارمندان این کمیسیون با وفاداری و تعهد به خاطر جانبداری به کدام نامزد مشخصی وظایف شان را به وجه احسن انجام دادند و این کارمندان در کارگاه های آموزشی جهت ارتقای ظرفیت و آگاهی بهتر دردور دوم انتخابات تحت آموزش قرار دارند  و هیچ کارمند این کمیسیون درتقلب و تخطی دست نداشته و صندوق آرای مردم نسبت تقلب به قرنطین نرفته است .
رییس کمیسیون انتخابات آن ولایت گفت : دردور دوم انتخابات یکصدو یازده مرکز رای دهی در آن ولایت وجود دارد که دریکصدو ده مرکز آن انتخابات صورت گرفت ، صرف دریک مرکز آن نسبت تهدید امنیتی برگزار نگردید.
منبع اضافه کرد ، دردوردوم سی محل رایدهی دیگر اضافه گردیده که مجموع محلات به یکصدو چهل و یک مرکز می رسد.
رییس کمیسیون انتخابات سرپل علاوه کرد ، درانتخابات شورای ولایتی سرپل چهل وسه تن نامزد بودندکه یکتن آنان به شهادت رسیده و یکی آنان قبل از برگزاری انتخابات استعفأ داد واز جمله پانزده تن دیگر با بدست آوردن بیشترین آرای مردم موفق شدند که سه تن شان زنان میباشند.
موصوف اضافه نمود ، اوراق رایدهی از مرکز به ولایت سرپل رسیده وجهت انتقال آن به ولسوالی ها در تشریک مساعی با نیروهای امنیتی اقدام خواهیم کرد  و از مردم میخواهیم تا دراین روند سهم فعال داشته و زعیم کشورشان را انتخاب نمایند.
ازسوی دیگر شهروندان سرپل خواهان یک انتخابات شفاف عاری از تقلب درفضای امنیت میباشند و از نیروهای امنیتی میخواهند تا درتامین امنیت مساعی همه جانبه بخرچ دهند،تا مردم بتوانند درپای صندوق های رای دهی رفته و به نامزد مورد نظرش رای بدهند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا