امنیت

رئیس جمهور غنی: نیروهای امنیتی و دفاعی کشور انتقام حملۀ تروریستی دیروز را از داعشیان خواهند گرفت

کابل باختر 3 اسد
محمد اشرف غنی رئیس جمهوری اسلامی افغانستان شام روز گذشته در دیداری با اعضای شورای سرتاسری علمای افغانستان، شماری از علمای اهل تشییع و مقامات عالی رتبۀ دولتی، برای شهدای تظاهرات روز گذشته جنت برین و به مجروحین صحتمندی کامل آرزو کرد.
به اساس معلومات دفتر مطبوعاتی ریاست جمهوری به آژانس باختر: رئیس جمهور غنی یکبار دیگر این حملۀ تروریستی را محکوم نموده و برای خانواده‌های قربانیان تسلیت گفت.
رئیس جمهور به مسؤولین مربوطه هدایت داد، تا به منظور تکفین و تدفین شهدا با خانواده‌های شهدای مذکور همکاری نمایند و همچنان در زمینۀ مداوای مجروحین از تمام امکانات استفاده کنند.
محمد اشرف غنی همچنان به مسؤولین امنیتی دستور داد، تا در خصوص تأمین امنیت کابل به ویژه غرب کابل، تکایا، مساجد و معترضین تدابیر لازم را روی دست گیرند.
رئیس جمهور گفت، داعشیان که مسؤولیت این حملۀ تروریستی را به عهده گرفته‌اند، از هیچ جنایتی دست بردار نیستند و همواره سعی بر ایجاد وحشت و کشتار مردم  بیگناه دارند. وی تأکید کرد که نیروهای امنیتی ودفاعی کشور انتقام قربانیان دیروزی را از آنان می‌گیرند.
رئیس جمهور غنی به منظور بررسی همه جانبۀ حادثۀ دیروز، هیئت مشترک را تحت رهبری لوی څارنوالی با اشتراک شخصیت‌های دولتی و غیر دولتی  توظیف کرد.
وی تأکید کرد، کسانیکه دراین حادثۀ تروریستی دخیل می‌باشند در مطابقت با قانون مجازات گردند. 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا