سیاست

محمداشرف غنی رئیسجمهور به سلسله سفرهای ولایتی، امروز به خوست رفت

کابل 20حمل باختر
محمداشرف غنی رئیس جمهوری اسلامی افغانستان به سلسلۀ سفرهای ولایتی، امروز در رأس یک هیئت عالی‌رتبۀ دولتی، به‌منظور افتتاح خط رنوی، تهداب‌گذاری سیستم رادار، ساختمان اطفائیه و احداث سرک داخلی میدان هوایی خوست، تهداب‌گذاری شبکه توزیع برق برای ۱۳هزار خانواده و بررسی وضعیت عمومی آن ولایت به خوست سفر کرد.
به اساس معلومات دفتر مطبوعاتی  ریاست جمهوری به آژانس باختر، رئیس‌جمهور پس از رسیدن به میدان هوایی خوست و معاینه قطعه تشریفات، از سوی والی، شماری از مقامات ملکی و نظامی، وکلای شورای ولایتی و بزرگان قومی ولایت خوست مورد استقبال گرم قرار گرفت.
رئیس‌جمهورغنی پس از مصافحه با مسوولین، وکلای شورای ولایتی و بزرگان قومی، خط رنوی میدان هوایی خوست را افتتاح کرد و در صحبتی گفت: امید است که میدان هوایی خوست برای لوی‌پکتیا به مرکز مسیر هوایی مبدل گردد.
رئیس‌جمهور گفت، اولویت تمرکز ما در ولایت خوست روی افزایش تولیدات است تا برای مردم نفع برساند. وی به مسوولین مربوطه هدایت داد که برای انتقال جلغوزه لوی‌پکتیا، میان خوست و جرمنی امور ایجاد کوریدور هوایی را تکمیل نمایند.
همچنان وی به وزارت فواید عامه هدایت داد که شاهراه میدان هوایی خوست را ارزیابی نماید تا پس از بازسازی، مردم بتوانند اموال شانرا به آسانی انتقال دهند.
سپس، رئیس‌جمهورغنی سنگ تهداب ساختمان سیستم رادار، ساختمان اطفائیه و احداث سرک داخلی میدان هوایی خوست را گذاشت. نالان

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا