امنیت

برای تامین امنیت غزنی و تطبیق پروژه های عمرانی تاکید شد

غزنی 17 جدی باختر
لوی درستیز وزارت دفاع ملی از مردم غزنی خواست با پیوستن به صفوف نیروهای ملی و دفاعی و امنیتی در دفاع کشور مسوولیت شانرا ادا کند.
به گزارش خبرنگار محلی آژانس باختر، دگر جنرال محمد شریف یفتلی لوی درستیز وزارت دفاع ملی، سترجنرال مرادعلی مراد معین ارشد امنیتی وزارت امور داخله و تورنجنرال عبادالله عباد معاون ولایتی ریاست عمومی امنیت ملی دیروز به ولایت غزنی سفر کردند و در نشستی با عبدالکریم متین والی و مسوولان امنیتی آن ولایت اشتراک و روی تامین  امنیت بهتر صحبت کردند.
در این نشست بررسی جدی تشکیلات نیروهای دفاعی و امنیتی به منظور ردیابی سربازان خیالی، تدابیر جدی برای تأمین امنیت شاهراهای غزني ـ قندهار و غزنی ـ پکتیکا، راه اندازی عملیات وسیع در سرتاسر ولایت غزنی به منظور سرکوب دشمنان کشور و تطبیق برنامه های انکشافی در مناطق تصفیه شده موارد پیشنهادی اداره محلی غزنی بود که از سوی مقام های ارشد امنیتی کشور مورد تأئید قرار گرفت.
در این نشست لوی درستیز وزارت دفاع ملی از مردم غزنی خواست تا با پیوستن به صفوف نیروهای امنیتی با حمایت عملی شان از حکومت و نیروهای امنیتی، در دفاع کشور و نوامیس ملی سهیم شوند و مسوولیت شانرا ادا سازند. احمد نعیم (دوستی)

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا