امنیت

رئیس زراعت و آبیاری غوربازداشت گردید

رئیس اداره زراعت و آبیاری ولایت غور توقیف شد.

گل احمد حیدری رئیس حارنوالی ولایت غور به آژانس اطلاعاتی باختر گفت، حارنوالی غور پس از آن امر توقیف انجنیر فرید الدین رئیس اداره زراعت این ولایت را داد که موصوف خودسرانه ساحه فارم تحقیقاتی زراعتی، ساحات سبز و کلینیک حیوانی راکه درشهر چغچران موقعیت دارد، به یکی از قرارگاه های اردوی ملی و آمریت ورزشی آنولایت توزیع نمود.

رئیس حارنوالی غور خاطرنشان نمود که رئیس اداره  زراعت حدود چهل جریب زمین فارم تحقیقاتی زراعتی وساحه سبز را برای اعمار قرارگاه اردوی ملی و ساحه یک جریب زمین کلینیک حیوانی را به خاطر اعمار جمنازیوم ورزشی در اخیتار آمریت ورزشی این ولایت قرارداده است.

حیدری گفت، اتهاماتی وجوددارد که رئیس زراعت ولایت غور کمک های راکه برای دهاقین ولسوالی های آنولایت ازسوی موسسات صورت گرفته بود، نیز خود سرانه و بدون درنظرداشت نیازمندی به دهاقین توزیع نموده است.

 

 

 

 

رئیس حارنوالی غور همچنان علاوه نمود که  انجنیر  فرید الدین، تراکتورهای راکه به منظور کمک به دهاقین دراختیار آن ریاست قرارگرفته بود، به اقارب خویش به طور قسط توزیع نموده است.

قابل یاد آوریست که چندی قبل رئیس معارف ولایت غور نیز به اتهام اختلاس واخذ رشوه توقیف شده بود و این  دومین مقام آنولایت است که از سوی حارنوالی توقیف میشود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا