اخبارجامعه

پیاده رو مقابل شاروالی موقتاً مسدود شده است

کابل/13دلو/ باختر

شاروالی کابل جادۀ  مقابل این اداره را موقتاً به خاطر ساختمان دیوار احاطه مسدود کرده است.

به گزارش خبرنگار آژانس باختر، شهروندان کابل از مسدود شدن پیاده رومقابل این اداره شکایت دارند .

نجیب الله یکتن از شهروندان کابل به خبرنگار آژانس باختر گفت: ازچند روز به این طرف شاروالی کابل با گذاشتن موانع در پیاده رو، مانع عبور ومرور عابران شده است. نجیب الله گفت که یکی از وظایف شاروالی بر داشت موانع وباز نگه کردن پیاده رو ها است تا در ایجاد نظم وسهولت به شهروندان همکاری کند، اما می بینیم که شاروالی در این روزها پیاده رو مقابلش را با گذاشتن موانع غضب کرده است.

فریبا یکتن از کارمندان دولت که دست کودک اش را گرفته و او را به دنبالش می کشد  نیز با شکایت گفت که حال به خاطر گذشتن از این ساحه  مجبوراستم  با کودکان خود داخل سرک موتر رو بروم .

اینکه چرا شاروالی کابل دست به یک چنین اقدام زده است، معروف علیزی معاون سخنگوی شاروالی کابل به خبرنگار آژانس باختر گفت:شاروالی کابل به خاطر ساخت دیوار احاطه شاروالی کابل موقتاً پیاده رو را مسدود کرده است .

علیزی افزود:  قسمی که همه می دانیم تاکنون دیوار احاطۀ شاروالی صرف پنجره بود ومقامات شاروالی به خاطر حفظ تدابیر امنیتی به ساخت دیوار اقدام کرده اند . وی ادامه داد، شاروالی کابل مطابق قانون در تمام نقاط شهر کابل به خاطر ایجاد سهولت به شهروندان تلاش می کند واز اینکه به خاطر کار ساخت دیوار، پیاده رو مسدود شده است موقتی می باشد و امید وار است هر چه زود تر کارساخت دیوارپایان یابد و پیاده رو به روی عابران باز شود.فرزانه

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا