سیاست

حامدکرزی انتخاب حسن روحانی را تبریک گفت

کابل 26 جوزا باختر
حامدکرزی رئیس جمهوری اسلامی افغانستان با ارسال نامه ای عنوانی حسن روحانی انتخاب وی را به حیث رئیس جمهوری اسلامی ایران تبریک گفته است.
به اساس معلومات دفتر مطبوعاتی ریاست جمهوری به آژانس باختر درنامه گفته شد: جلالتماب روحانی رئیس جمهور منتخب جمهوری اسلامی ایران! اسلام علیکم و رحمت الله  و برکاته!
مسرت دارم به نماینده گی از مردم افغانستان صمیمانه ترین مراتب تبریکات خویش را به مناسبت انتخاب شما به حیث رئیس جمهوری اسلامی ایران ابراز مینمایم.
انتخاب شما به این سمت عالی نمایانگر اعتماد مردم ایران نسبت به شخص شما و برنامه های آینده تان میباشد.
جلالتماب رئیس جمهور، برادر عزیز!
افغانستان و ایران دو کشور دوست و برادر هستند که پیوند های زیادی آنهارا باهم نزدیک ساخته، بگونه اینکه سرنوشت این دو کشور برادر و همسایه در طول تاریخ باهم گره خورده است.
به همین دلیل امروز نیز وضعیت منطقه و جهان ایجاب مینماید که این  دوکشور برادر در کنارهم و یکجا با مشکلات موجود مبارزه نموده و برای یک آینده خوشبخت از فرصت ها استفاده نمایند. من به شما اطمینان میدهم که افغانها دایم در کنار مردم برادر ایران خواهند بود، همانگونه که ملت ایران طی سالیان دشوار جهاد از برادران و خواهران خود صمیمانه میزبانی كردند.
در خاتمه یکبار دیگر انتخاب شما را مبارکباد گفته، صحت و موفقیت شما و سعادت و ترقی مردم دوست و برادر ایران را آرزو مینمایم .

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا