سیاست

مردم از برنده انتخابات میخواهند درراه تحقق اهداف و برنامه های شان تیزوتند ، حرکت کنند

کابل باختر/24/ جوزا
با برگزاری دوردوم انتخابات ریاست جمهوری زمان تیزوتند گفتن ها پایان یافت و مردم با حضور گسترده از برنده انتخابات میخواهندکه درراه تحقق اهداف و برنامه های شان تیزوتند ، حرکت کنند.
به گزارش آژانس باختر ، برگزاری انتخابات ریاست جمهوری درمرحله ای دوم حصول زحمات شباروزی فرزندان صدیق این وطن است که شب ها را دردشت های سوزان و جاده های کشور تاصبح بیدار به سررسانیده اند . تا زمینه برگزاری جشن ملی مردم افغانستان را فراهم ساختند.
دراین جای تردید وجود ندارد که دست های آشکارو پنهان دربیرون از مرزها می کوشیدند تا این روند ملی را خدشه دار سازند . اما مایۀ افتخار و مباهات به بازوان سربازانی است که درخاک و دشت های  سوزان ،وظیفه اجرا کردند ولی نگذاشتند دشمن ، دشمنی کند و به این جشن بزرگ صدمه برساند.
این شهامت و پایمردی سربازان صدیق کشور و حماسه ای که مردم با حضور گسترده در انتخابات آفریدند از نامزد برنده می خواهند که با رسیدن به قدرت با خون سربازان و ارادۀ میلیونی افغانها بازی نکندو درلاک قومی و قبیله یی زبانی و تنظیمی فرونرود ، این ارادۀ ملی مستلزم درک است و باید درخط مردم قرارگرفت و مطابق خواست آنها عمل کرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا