ورزش

رقابت های اسکی در بامیان افتتاح شد

بامیان/۲۰ دلو /باختر
رقابت های اسکی بین دختران و پسران به عنوان بخشی از دومین جشنواره گردشگری زمستانی بامیان امروز از سوی معینیت گرځندوی، مالی و اداری وزارت اطلاعات و فرهنگ در دشت خم بامیان افتتاح شد.
به گزارش آژانس باختر ٬پوهنیار سیده مژگان مصطفوی، معین گرځندوی وزارت اطلاعات و فرهنگ  در مراسم افتتاح این جشنواره گفت: "رقابت های اسکی به عنوان بخشی از جشنواره زمستانی برای رشد صنعت گردشگری در فصل زمستان در ولایت باستانی بامیان راه‌اندازی شده است و قرار است جشنواره زمستانی به مدت یک ماه و با راه اندازی  مسابقات اسکی، نمایشگاه صنایع دستی، کورلینگ و شعر و موسیقی ادامه یابد."
مصطفوی هدف از راه اندازی مسابقات اسکی در بامیان را رشد استعدادها و شناسایی افرادی که در این رشته ورزشی مهارت دارند، دانست و گفت که برگزاری این گونه برنامه ها، زمینه تفریح برای علاقمندان در فصل زمستان را نیز فراهم می کند.
در دومین روز آغازاین جشنواره بازی‌های زمستانی در بامیان، مسابقات اسکی در سطح محلی این ولایت و با اشتراک اسکی بازان پسر و دختر برگزار شد.
باید گفت که زمستان سرد و کوه‌های برفی بامیان در فصل زمستان زمینه خوبی برای رشد و توسعه ورزش‌های زمستانی دراین ولایت است که در چند سال اخیر توجه جوانان را به خود جلب کرده است.ماری

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا