سیاست

رییس اجراییه: کمیسیون مستقل اصلاحات اداری و خدمات ملکی باید مستقل، مسلکی و غیرسیاسی باشد

کابل باختر 21 حوت
داکتر عبدالله عبدالله رییس اجراییه جمهوری اسلامی افغانستان، امروز نادر نادری را به حیث رییس کمیسیون مستقل اصلاحات اداری و خدمات ملکی معرفی کرد.
به اساس معلومات دفتر مطبوعاتی ریاست اجراییه به آژانس باختر: در این مراسم، رییس اجراییه کشور ضمن تبریکی سمت جدید به نادری گفت که کمیسیون مستقل اصلاحات اداری و خدمات ملکی باید مستقل، مسلکی و غیرسیاسی باشد.
داکتر عبدالله عبدالله علاوه کرد که از یک‌ سو جنگ چندین ساله در کشور، باعث از هم گسیختگی نظام خدمات ملکی گردیده است و از جانب دیگر، در جریان پانزده سال گذشته، دست‌هایی در فرایند اصلاحات مداخله کرده است.
رییس اجراییه کشور تأکید کرد که در جریان دو نیم سال گذشته، بر اساس اصل احترام به قانون، حتی یک مورد نیز در کار این اداره مداخله صورت نگرفته است.
داکتر عبدالله عبدالله رییس اجراییه کشور درحالی‌که خواستار همکاری متقابل این اداره با سایر نهادها و ادارات دولتی گردید، بر حفظ استقلالیت و بی‌طرفی کمیسیون مستقل اصلاحات اداری و خدمات ملکی تاکید کرد.
رییس اجراییه جمهوری اسلامی افغانستان خاطر نشان ساخت: با نظرداشت این‌‌که در بزرگ‌ترین دموکراسی‌های جهان، بعد از برگزاری انتخابات‌، ادارات خدمات ملکی از هرگونه مداخلات سیاسی مصون می‌مانند، بنابرین ایجاب می‌کند که این اداره به عنوان یک سرمایۀ بزرگ ملی تقویت گردد و کارمندان آن با اطمینان خاطر به وظایف خود ادامه دهند.
نادر نادری رییس جدید کمیسیون مستقل اصلاحات اداری و خدمات ملکی تعهد سپرد که با بی‌طرفی و با درنظرداشت اصل شفافیت در این اداره کار خواهد کرد.
او گفت که کمیسیون اصلاحات اداری و خدمات ملکی، غیرسیاسی و مستقل خواهد ماند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا